יום שישי, 17 בספטמבר 2010

ובנושאים מעודדים יותר:
אתמול התקשרה אלי בחורה ישראלית שקבלה את הטלפון שלי ממישהי שאני מכירה ובעלה צריך עבודה על איזה קטלוג, אז אני נפגשת איתו היום אחה"צ, נקווה שיצא מזה משהו.

אגב, התחילה העונה החדשה של גוסיפ גירל, נקווה שתהיה יותר טובה מהקודמת, חוץ מזה כבר יש די הרבה פרקים של Project runway
וכמובן, אני שוב ממליצה על קומיוניטי, עוד מעט מתחילה העונה החדשה, וזה גם ישפר לך את המצב רוח.
אני עשיתי בשבועיים האחרונים מרתון 4 העונות של Mad man, אחלה סדרה. וחוץ מקראש על שמלות משנות ה50-60, שכבר ממילא די היה לי, וחלומות קצת מוזרים, לא נרשמו שינויים במצב הרוח.

זה הפרוייקט של אתמול+קצת היום:
קניתי את השמלה הזאת בחנות יד שנייה, בתור שמלת פסים חמודה, ורק כשהגעתי הבייתה שמתי לב לתווית והבנתי שקניתי מדי ביה"ס ושזה יהיה קצת מוזר ללכת איתה AS IS, אז העברתי אותה שיפוץ שאני מאוד מרוצה ממנו:




לפני
לפני
אחרי
אחרי
אחרי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה