יום שבת, 30 באפריל 2011

יש לי פריט נחשק חדש. לא משהו דרמטי, אבל כשאני נתפסת על משהו, אני חייבת להשיג אותו, או לפחות לנסות.
הרגשתי שאני לאט לאט מתחילה להסתגל לקטע המנומר, מה גם שכאן, על האנגלוסקסיות האתלטיות, הוא נראה הרבה פחות פרחי.
אבל רק כשראיתי את הקרדיגן החמוד הזה, בפרק של Pretty Little Liars (עשיתי מרתון כשהסדרות הרגילות היו בחודש חופש, נחמד, לא נחמד כמו גוסיפ גירל והסטייל די בינוני עם כמה יציאות טובות).



















 
ועל הדרך, עוד כמה לוקים מוצלחים שלהם:






















החלטתי שאני מוכנה להצטרף (הרי כולי שפחת טרנדים קטנה) אבל רק בתנאי שההדפס בא כסוודר, רצוי קרדיגן או אובר-סייז, בהדפס גרפי ונקי עם שלושה צבעים בלבד (רצוי צהוב-שחור-חום) של חברבורת גדולות ומרווחות, בלי מריחות, גוונים והצללות.

ל-H&M יש את הגרסה המועדפת עלי, אבל כמובן שהוא כבר סולד אאוט אונליין ועדיין לא הגיע לאיביי.
(אם הוא עדיין קיים בסניף בארץ באיזה שהיא מידה בין סמול ללארג', ובמחיר סביר, עדיף הצהוב אבל גם הקרם סבבה- אני מעלה אותו לראש רשימת הבקשות ליומולדת)













































עוד כמה בסגנון:








השמלה לא משהו אבל הדוגמנית של אסוס קופי זואי דשנל, לא?








אבל יש לי סבלנות, אני רק צריכה שאחת מרשתות האופנה כאן תתיישר עם הרעיון (רואים כאן הרבה מנומר, אבל לא כזה), אפילו חשבתי להכין בעצמי- לקנות סוודר בהיר וצבעים לבד, אבל אני פוחדת שהצבע לא יתפוס וזה נראה לי כבר יצא יותר יקר מלקנות מוכן.
אולי אני פשוט אסתפק בצעיף.

הטקסט יצא קצת מקוטע, כי קודם כתבתי ואז הוספתי תמונות,
מקווה שברור..

ברור, הסופ"שים טסים. בעצם כל השבוע.. לא יודעת לאן כל הזמן הזה נעלם.
גם אני קניתי נעליים, סוף סוף מצאתי מגפיים והן ממש חמודות!
















ואת הזוג החמודי הזה מצאתי בחנות יד שנייה ב-$4 במידה המיסתורית 24 יפני (עכשיו טרחתי ובדקתי שזה 6.5 אוזי, מה שהגיוני, כי הן טיפה גדולות ועם רפידות הן מושלמות:

















אהה, ושכחתי, גם אלה  גם מחנות יד שנייה  גם עלו איזה חמישה דולר, והתאימו כמו כפפה. הן נראות חומות אבל הן שחורות. העקבים קצת גבוהים לי, למרות שאני מתאמנת ועם עקבים קצת יותר נמוכים כבר ממש נוח לי. אבל את אלה אני מייעדת למסעדות/הליכות קצרות:

















אני מתחילה לעבוד בלימוד עברית לילדים, כמה שעות בשבוע.
עכשיו אני רק צריכה למצוא עוד חצי משרה בבוקר ואני אהיה רגועה פיננסית.

יש לך המלצות מעניינות לסידני, מעבר לבייסיק התיירותי שאני אעשה עם ההורים? גרת שם קצת, אז את בטח מכירה קצת יותר. מקומות לצאת? מסעדות שוות?
היי בובי,
תמיד כמה שחושבים שיש זמן בסופ"ש, תמיד זה הזמן שעובר הכי מהר...
אבל בכל זאת כמה תמונות מהזמן האחרון , של הדברים שקניתי בברלין (תמונות מברלין עצמה יועלו בקרוב)
קודם כל, בטח בברלין יש כל מיני חנויות יד שניה ומעצבים צעירים מעניינות, אבל אני לא הייתי בהם, אז בעיקר יצא לנו להיות ב-H&M שיש בכל פינה (ואני אף פעם לא מוצאת שם כולם, זה מסוג החנויות שהכל נראה נורא יפה ואז כשאת באה למדוד בסוף את יוצאת עם כלום), היינו ב-C&A והיינו בניו יורקר הזכור לטוב מפראג. קניתי כל מיני חולצות קצרות שהן לא במיוחד מעניינות, אז לא כלכך צילמתי.
חוצמזה קניתי 3 זוגות נעליים, זוג של נעלי בובה שחורות סטנדרטיות ואלה:

וכמובן גם קניתי 3 לקים: מוקה עם נצנצים מוזהבים, סגול חציל בהיר, וטורקיז כהה. את הטורקיז עדיין לא ניסיתי, כרגע אני רק עם מחזק שקוף :( אבל אולי אני אנסה אותו בערב ואז שאלח לך תמונות השלמה. הסגול מהמם, המוקה קצת איכזב כי הבסיס שלו מאוד שקוף, אבל אחרי 3 שכבות, הוא דווקא נחמד. הייתי איתו בליל הסדר, אני אבדוק אם הוא מופיע בתמונות, אני לא זוכרת אם צילמנו או לא, כי זה היה סדר חב"ד ובסדר עצמו לא צילמנו. אולי צילמתי לפני.




ויש להם גם שמות חמודים: אגב לקים, צילמתי לך את כל אוסף הלקים שלי, תראי כמה הוא גדל!