יום שישי, 24 ביוני 2011



זה מזכיר לי פרוייקט שעשתה המעצבת האהובה עליי, עדי ינובסקי, יחד עם אלה אוזן שהיא גם יוצאת בצלאל, שבכלל למדה אנימציה אבל כיום היא צלמת מוכשרת מאוד, יש לה סטייל מהמם, והכי אני אוהבת שאפשר לזהות את התמונות שלה מקילומטר כי הן כלכך היא.
אז זה הפרוייקט שהן צילמו בגן החיות התנ"כי בירושלים. עדי הכינה את האקססוריז וניהלה את הסטיילינג:






לא קשור לאותו פרוייקט, התצלום הבא אולי לא של דוב, אבל בהחלט משתייך למשפחתי וחיות אחרות, גם את הקשת המדהימה הזאת יצרה עדי המהממת:

וסתם סיפור לא קשור לסיום,
היינו אתמול אבידע ואני בירושלים. היה את הסיור של תמר שלא ממש הספקנו להגיע אליו, הגענו ממש בסוף רק להגיד שלום לעדנה ועמרי. הסיור היה השנה בעין כרם אז אח"כ כבר נשארנו לאכול שם במסעדה הנורא טעימה כרמא, עשינו עוד סיבובון בעין כרם והמשכנו לתוך ירושלים לכיוון הכותל. בדר"כ כשאנחנו הולכים לכותל אני לוקחת איתי ספר להעביר את הזמן כשאבידע מתפלל, אבל הפעם בגלל שהוא אסף אותי ישר מהעבודה לא הבאתי איתי. בקיצור ישבתי שם וחשבתי איך להעסיק את עצמי. קיבלתי מהעבודה את הנייד שהיה של עמית, אז ישבתי וקראתי כל מיני הודעות סמס ישנות שלו... ולידי הייתה משפחה חרדית חביבה. לאט לאט נוספו אליה עוד אנשים, זה לא משהו חריג בכותל, אבל ככה צוטטתי מהצד כי היו שם הרבה ילדים קטנים וחמודים שהצחיקו אותי. מסתבר שהם הגיעו לחגוג לאחד הילדים יומולדת בליווי המשפחה המורחבת וחברים. מה שעוד הסתבר הוא שהילד חוגג שלוש ועושים לו חלקה! העמידו את הילדון החמוד על כיסא, הוא היה דיי אדיש והתמיד באכילת הביסלי. קצת ברכות צילומי וידאו והתרגשויות והתחילו לגזור לו את השיער בתורות, כשכל פעם מישהו אחר גוזר לו תלתל . פתאום התקרבה לאזור חבורה של תיירות שיצאה מהכותל וביקשה הסברים מאחד האנשים לגבי מה שהן רואות. האיש הנחמד הסביר להן בשמחה ואז הן שאלו אם הן יכולות להצטרף. דמייני לעצמך: כשלושים תיירות מבוגרות, בריטיות, כולן לבושות בקוד לבוש אחיד של חולצה פסטלית וחצאית פסטלית, בשלל צבעים. נרגשות ומקשקשות, שולפות מצלמה, ניגשות כל אחת בתורה וגוזרת את השיער לילד קטנטן שעומד על כיסא פלסטיק ולועס ביסלי בהבעה משועממת כאילו השיער שנגזר הוא של מישהו אחר בכלל. בין לבין משפחה חרדית חמודה שמאוד מרוצה מתשומת הלב, וחילונית מצחקקת מהצד שפתאום נורא שמחה שלא הביאה הפעם ספר.
עד כאן חוויות מעיר הקודש, סופ"ש הבא אנחנו נוסעים לאודם לקטיף דובדבנים יחד עם זוריק, איתמר, אורית וחבר שלה. קטיף דובדבנים הוא קטע שהמציאו מושבניקים סטלנים כדי להסתלבט על העירוניים פעורי העיניים שגם חוסכים תיאלנדים וגם משלמים על התוצרת. לא להאמין שזה תפס. לא להאמין שאני מגיעה מהצד של העירוניים.