יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

אני עוד לא יודעת אם אני מתכננת להיות עצמאית. קודם לסיים את הקורס ואז אני אראה. האמת שזה ממש לא תחום מגעיל. לא יותר מבניית אתרים לדוגמא. זה שירות טכני שברובו סובב סביב השאלה: "האם גוגל אוהב את האתר הזה?". ברור שבתחום יש גם כאלה שמנסים לעקוף את השיטה ולמצוא כל מיני פירצות, אבל זה לא משקף לדעתי. אולי אני אגלה דברים אחרים במהלך הזמן...
אגב אתרים על לקים, בבקשה תוסיפי גם את:
http://www.all-you-desire.com/
http://noasmolsky.blogspot.com/
פשוט בבלוג אני ישר רואה אם יש עידכונים וזה יותר נוח מהליכנס לינק אחרי לינק.
האבנים בשחור, האמת כמו שאמרתי אני מאוהבת בסגנון הזה, אבל לא כ"כ בא לי להיות קרובה למשהו שכבר מישהו אחר עשה, פשוט הכנתי לי את גרסת ה-$15 לשרשרת שעולה $300. גם כל העניין עם הפפיונים והסרטים הוא קצת טרנדי מידי, אני מתה על זה באופן אישי, אבל אם אני לא אמצא את הזווית האישית שלי, אני לא רוצה להכין חיקויים למשהו שכבר קיים. 

האמת שכבר איזה חודש לא הייתי בשוק, אני חושבת שבזמן שהייתי אצל ההורים הייתה ההרשמה לתאריכי כריסטמס ופיספסתי אותה. ולא נורא בוער לי כרגע. אני אחכה לינואר. דווקא יש לי את שאריות הבד הרקום, זה שעשיתי ממנו את הארנק שלי. ואני רוצה ממנו להכין תכשיטים.

אוך, קרעתי יותר מידי את הזרועות בחדר כושר היום, ועכשיו הן מרגישות כ"כ כבדות כשאני מקלידה. פשוט מעצבן אותי להרגיש כמה שהן חלשות ביוגה, אז כמובן שאני מנסה לפתח שרירים עכשיו ומייד. אני ממש מבסוטית מהחדר כושר. :)

אני גם אובססיבית קצת ללקים, מצחיק כי עד לפני כמה חודשים זה היה תחום שקוף לגמרי לגבי. ועכשיו אני לא יכולה לחכות שהלק יתחיל להתקלף כדי לנסות את הלק הבא.

איזה יופי שיש לך צוות חמוד בעבודה, זה כ"כ חשוב לעבוד עם אנשים שאת מסתדרת איתם. לא אמרת לי איזו חנות זאת ואיפה היא. חוץ מזה שמעתי שפתח תקווה היא ה-מעצמת סושי של המזרח התיכון.

אני חייבת להודות שבאופן אישי אני לא מתחברת לתחום של קידום אתרים, זה יותר מידי מזכיר לי התנהלויות של משרדי פרסום (דוגמא משבוע שעבר)
העבודה עצמה בטח סבבה, טכנית כזאת, אבל כל המסביב קצת הולך לכיוון המגעיל (אני מדברת על החברות לקידום אתרים ולא על התחום עצמו שהוא דווקא די מעניין). אני מקווה שלא תפלי על חברה כזאת. את מתכננת להיות עצמאית?
וואו השרשרת מדהימה!!! קשה לראות בתאורה, אבל האבנים הם בשחור או בחום?
יהיה לך רווחי לעשות שרשראות כאלה ולמכור? כי נראה לי שיש להן פוטנציאל. את יכולה גם לשלב פפיונים, או שרשראות מתכת שמושחלים בהן סרטי שיפון או סאטן.
צלמי לי את כל הלקים שלך. האובססיה שלי רק הולכת וגדלה. אני לא יודעת מה לעשות. אתמול נשברה לי ציפורן, אז החלטתי לעבור לטיפול של מחזק לפי ההוראות, ולא כבסיס כמו שעשיתי עד עכשיו. מה שאומר, שאני נטולת לק, חוץ מהמחזק לשבוע. ופתאום הציפורניים שלי נראות כלכך מסכנות.
בינתיים העבודה החדשה הולכת סבבה, אני עוד מתרגלת ולומדת, אבל כבר יש לי מכירות לא רעות. זה מאוד שונה למכור לנשים פתאום ואני צריכה להתרגל... אבל סך הכל סבבה וכל הצוות כאלה מקסימות. יש לנו יום גיבוש ביום רביעי הבא בלילה ואנחנו הולכות לאכול סושי בפ"ת. הארד קור.
אתמול היה לי השיעור לדוגמא לקורס לקידום אתרים, היה ממש מעניין חוץ מזה שהיה שם איזה נודניק שכל הזמן הפריע עם שאלות והערות, מאלה שמנסה להראות למורה שהם יודעים יותר ממנו, טמבל בקיצור. מזל שהוא היה צריך לצאת מוקדם - ליטראלי נשמעה אנחת רווחה בכל הכיתה.
טוב, אני הולכת לנוח קצת, אני דיי נופלת מהרגליים השבוע, ייקח זמן עד שאני אלמד לשלב הכל...
 קצת תמונות:
זה מה שלבשתי אתמול-החצאית נורא חמודה יש לה מין מרקם נעים של זמש למרות שהיא עשוייה מפוליאסטר.





































וזאת שרשרת שהכנתי היום בהשראת האתר הזה. שאני לגמרי מאוהבת בכל העיצובים שלו.
האבנים עשויים ממין אבן וולקנית שחורה שקניתי בחנות חרוזים. את השרשרת, הסוגר והחרוזים הקטנים פרקתי משרשרת זולה שקניתי. והפרח הוא סיכת דש מחנות יד שניה.
חבל שלא הצלחתי לצלם תמונה טובה שלה על הצוואר. אבל יצא ממש מוצלח בעיניי.



















נשארה לי אבן אחת מיותרת, אז הכנתי גם טבעת תואמת שיצאה קצת פחות מוצלח, האבן נורא בולטת ובמחשבה שנייה הייתי ממקמת אותה אנכית.













חוץ מזה קניתי במקרה לק תואם, בערך. מין חום כהה מאוד עם שימר זהב. קניתי גם לק סגול, בערך בגוון של החולצה מלמעלה עם שימר, ועוד אחד שנקרא רסברי ושמנת ונראה ממש ככה, אבל התמונה שלהם שצלמתי כ"כ לא משקפת את הצבע האמיתי שוויתרתי.
 















זה מה שקורה בתנאי תאורה בעייתיים- הכל נהיה פונץ בננה :)