יום שבת, 14 במאי 2011

אני יודעת שאני אמורה לאהוב אותו הכי, כי הסופר הכי אוהב אותו וככה הוא כתוב, אבל זה מעורר את יצר הדווקא שלי. את השחקן אני אוהבת.

מצחיק, התכוונתי לעשות על זה פוסט גם כשהמערכת קרסה. :)
את יודעת אבל ששינו את הצבעים שיתאים. 
ככה זה במקור, קצת פחות מגניב:


ברור שהגמד!
אל תמשיכי לראות, את באמת חייבת לקרוא את הספרים קודם.
ואגב - ראית את זה?

דווקא אני רואה את הסדרה, אין לי גישה לספרים ואני לא אוהבת לקרוא באנגלית, אז אני מסתפקת בינתיים בסדרה. התאום המרושע (סלחי לי שאני לא זוכרת את השמות של אף אחד, בשביל זה יש את המדריך. ממילא כולם על השורש של ט.ר.א, דנ.א ס.ר.ס וכאלה) נראה כמו איזה נסיך אנמציה אנושי לדוגמא:












והמלכה לא דומה בעיניי לסייאנה שאני ממש מחבבת, אלוהים יודע למה.
עוד לא מצאתי את הדמות החביבה עלי בסדרה הזאת, חוץ מהפסיכופט עם השיער הלבן אולי.

לא יודעת אם זה סימן טוב, למרות שבינתיים אני בעד הסדרה. אבל אני מעדיפה סדרות שבהם אני לא יכולה להחליט את מי אני אוהבת יותר, כמו קומיוניטי או פארקס & ריקריאשן.

דווקא הפס העליון בחצאית די ישר, זו התפירה שעקומה, בקטע הזה היה בערך סנטימטר עובי בד. לא שאני התופרת הישרה ביותר בד"כ. אבל נראה לי שדי השתפרתי.

אוך, איזה בחור שפגשתי בסילבסטר, פתאום נזכר בקיומי ושהוא הזמין אותי אז לארוחת ערב (אבל כמובן מעולם לא התקשר, לא שזה משנה כי הוא היה מעצבן) והתחיל לשלוח לי סמסים ולהתקשר, ובטעות עניתי לו לסמס, כי חשבתי שזה ידיד שלי, ועכשיו אני צריכה להיות נחמדה כשאני מסבירה לו למה אני לא אצא עם בחור שמתקשר בדיליי של 5 חודשים. אוי אני נזכרת למה הוא היה מעצבן.. למה רק לוזרים נדבקים אלי?

אוף נהיה כאן כזה קר וגשום. אני צמודה לתנור ולתה ומחכה שהחורף יעבור, אומנם הוא התחיל רק לפני איזה שבוע, אבל אני מרגישה שכבר מיציתי.

Game Of Thrones: Character Feature - Jon Snow (HBO)

את ממש מפסידה שאת לא רואה את משחקי הכס, מצד שני, את חייבת לקרוא את הספרים קודם... אחרת זה הרבה פחות שווה. אנחנו עכשיו באטרף של לקרוא את כל הספרים ולראות את הסדרה במקביל, וכשאני אומרת אנחנו אני מתכוונת לאבידע, רשף, אלי, טוקר, מסתבר שגם אריק ועופרי חברה שלו (היא וגם אלי הם המוזרים שמתעקשים לקרוא באנגלית), כך שהטירוף נעשה הרבה יותר נוח, מאחר וכולנו עברנו במקביל לעולם של אבירים, לורדים ודרקונים.
כדי שתרגישי שגם את חלק מהכיף, צירפתי לך את תמונת ה-look-a-like של התאומים לבית לאניסטר, ג'ימי שנראה כמו הגרסה המועדנת של אהרון אקהארט אהובי, וסארסיי שממש דומה לסיינה מילר ואחרי הפרק הראשון הייתי חייבת לוודא שאני רק הוזה וזו לא באמת היא.
צירפתי כבונוס את ג'ון שלג שהוא הכלבלב הכי חמוד בסביבה, כל מה שדן האמפרי היה אמור להיות והוא לא... זה לא כלכך עובר בסטילס, אפקט הכלבלביות ההורס שלו, אז עוד מעט אכנס ליוטיוב ואמצא איזה וידאו תומך.
עד אז נשיקות
נ.ב. - חצאית הספה שלך מהממת, יש לי חיבה אמיתית לבדי ריפוד כבגדים, למרות שזה כלכך כבד ומסורבל.
אבל החלק העליון קצת יצא לך עקום וממש חבל, אני חושבת שאת בשלב בחייך שצריך להפסיק לעשות בערך ולהתחיל למדוד מילימטרים. אין ברירה בובי.