יום שישי, 17 בדצמבר 2010

וואו הבלוג הזה באמת הופך להיות בלוג לקים וטיפוח, הנה בא עוד אחד:
האמת היה שבוע סוער מבחינת לקים, בד"כ אני הולכת עם לק בערך 4-5 ימים עד שהוא מתחיל להתקלף ואז שמה חדש, הרבה פעמים אותו צבע.
אבל השבוע היו לי הרבה לקים חדשים לנסות ומעט סבלנות. אז יצא שכל יומיים החלפתי לק, למרות שעכשיו נראה לי שאני אדבוק בלק החדש והמופלא שעלי.

לפני יומיים ניסיתי את הלק הזה, שהיו לי הרבה ציפיות לגביו, למרבה האכזבה מסתבר של הציפורן ברוב סוגי התאורה הוא פחות ורוד-סגול-אפור מתכתי ויותר ורוד מנצנץ, הוא עדיין נחמד, אבל אני חושבת שפעם הבאה אני אנסה אותו עם איזשהו בסיס כדי לקבל גוון יותר מעניין ולחסוך כמה שכבות.














אז הלק הזה ירד די מהר והוחלף בלק הסופר מגה מושלם הזה. יש לו צבע תכלת טורקיזי מהמם ושימר ממש עדין בצבע פנינה שכמעט לא רואים אבל נותן לו ברק ממש יפה והוא שמח ואלגנטי בו זמנית. אומנם המריחה לא יצאה מדהים- נאלצתי לגרד את הלק הורוד כי פשוט לא הצלחתי להוריד אותו כמו שצריך עם מסיר לק. מה שדי פגע לי בשכבה העליונה של הציפורניים, אז השתמשתי במחזק שעדיין עושה קצת בועות.
אני פשוט מאוהבת בו, אני לא יכולה להפסיק להתפעל.














ניסיתי לצלם את השפתון ששמתי אתמול- אדום+גלוס+ זהב מהשמיניית צלליות המטאליות שקניתי יחד עם הלקים השבוע (ב$4 והאיכות ממש טובה!) שגם שמתי על העיניים אתמול כשיצאתי. וואו כבר המון זמן לא קניתי איפור.
אז את השפתיים לא כ"כ הצלחתי לתפוס, וחבל יצא ממש יפה. העדשת פורטרטים שלי לא מתאימה לצילום עצמי בידיים קצרות כמו שלי. אבל יצאו דווקא תמונות מיקריות מגניבות. הצטלמתי מול האור, אז הכל כמובן יצא פונצ'-בננה, אבל גם פוטושופי להפליא, העור שלי מעולם לא נראה כ"כ טוב, חבל שאי אפשר להכיל את זה על המציאות.