יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

והשרשרת זה סתם אובססיה קטנה שלי, כבר לפני חצי שנה התאהבתי בשרשרת הזאת, אז חשבתי שזה איזה צורף שעשה אותה לבד. ואז במסגרת חיפושי איביי-אטסי בנושא חומרים לשוק, פתאום מצאתי את העדליון, ואחרי תחושת האכזבה הקלה, שזה לא איזה תכשיט ייחודי. כשגיליתי שאני יכולה לקנות את הקרוסלה ב-4$ במקום 16 פאונד, פשוט לא עמדתי בפיתוי..
מצחיק (הממ.. אולי לא המילה המתאימה..) אני גם באותו מצב, מחפשת את משרד העבודה האוסטרלי לטובת קורסים, תשלומים או באופן כללי שיסבירו לי מה אני עושה לא נכון.
כי כרגע אני אפילו לא חושבת לטווח רחוק, קריירה או משהו אני רק רוצה איזשהי עבודה. שלחתי כבר מליון קורות חיים והתשובות היחידות שקבלתי היו לא. ואני מדברת ברמה של חנויות בגדים, לא איזה משהו שדורש אשכרה כישורים.
מה עם הדיילת קרקע שאז רצית?
אגב נעליים, זה קובי לוי, בטח יצא לך להתקל בעבודות שלו (כמובן שהוא בוגר בצלאל..). הבנאדם פשוט מבריק.
והכי מדהים שאת מסתכלת על העבודות שלו ולא מאמינה איך כל פנטזיה שלו הוא מצליח להקים לתחייה, בלי להתנצל, בלי אילוסטרטיבי שימלוסטרטיבי. כאילו אשכרה הבנאדם קם בבוקר ואומר "בא לי לעשות נעלי עגלת שוק" ואז הוא הולך ועושה את זה. גאוני.


































וואי יש ימים שבא לי לשרוף את ה-טען תמונה הזה!!!! אי אפשר לעשות אפליקציה שבאמת תעשה את מה שהיא צריכה ובלי לעשות לי בלגן בכל הטקסטים, הא?!?!?!?!
אני עדיין לא בענייני רכישות באיביי, באטסי, במוד, באסוס או בכל אתר אחר שבלוגריות כמוך מנופפות בו כדי להוציא לי את העיניים... א. בגלל שאני קצת פחדנית ו-ב. בגלל מצבי הכלכלי העגום.
אגב מצבי הכלכלי, אני חושבת מאוד ברצינות לעשות הסבה מקצועית לעיצוב אתרים. יש קורסים של משרד העבודה שאם את מובטלת 3 חודשים ואז את יכולה לחתום אבטלה, את זכאית גם לקורסים ונותנים לך אבטלה תוך כדי והם נחשבים קורסים מאוד ברמה ואת מקבלת תעודת מקצוע בסוף.
כמו שאת זוכרת במקור חיפשתי עבודת מזכירות כלשהי שלא כלכך מצאתי, גם כי תקופת החגים עכשיו ולא כלכך חוזרים לקורות חיים וגם כי אנחנו מתכננים לטוס לחודש לאוסטרליה. אבל אבידע אמר נכון, נניח שאני אלך להיות מזכירה לשנתיים באשליה שבזמני הפנאי אני אעשה נעליים. מה שיוביל אותי לכך שעוד שנתיים אני דיי אהיה באותה נקודה. כי, וואלה, לא ממש אפשר להתקדם בלהיות מזכירה ובמקביל כנראה שלא יהיה לי את הכוח והאמבציה לעשות נעליים בפול פאוור.
אז הוא הציע: מה אם אני לא אלך להיות מזכירה ובמקום זה אלך ישר בפול פאוור על הנעליים, אקח קורס, אתחיל לעשות דגמים וכו' וכו'. אבל גם פה האמת היא שכנראה עוד שנתיים אני אהיה באותה נקודה, זה תחום שמאוד קשה להיכנס אליו ובטח שלעשות ממנו כסף, אם בכלל.. ואני לא בטוחה שזה מה שאני רוצה כרגע. כאילו כן נעליים הם אהבה שלי ואני ארצה לחזור לזה יום אחד, אבל אני לא בטוחה שאני רוצה לעצור את החיים שלי כרגע ולעשות רק את זה. בסדר העדיפויות שלי כרגע אני רוצה עבודה שאני ארוויח ממנה, אני רוצה מסגרת, ואני רוצה אפשרות להתקדם. ובשביל שכל זה יקרה לי עם נעליים אני צריכה להיות מאוד חזקה, מאוד טובה ובעיקר מאוד מאוד פושרית ואני לא.
אם יפול עליי סכום כסף מהשמיים יום אחד ואני אוכל להישען לאחור ולהתפנות לתחביביי, סביר להניח שזה מה שאני ארצה לעשות. כרגע אני בלחץ מדיי בשביל להשעין על זה את כל עתידי. וזה כואב לי. אבל זו גם הקלה.
ועיצוב אתרים זה תחום שאני יכולה להיות טובה בו, אני לא אשתעמם ממנו, אני מהאנשים האלה שאין להם בעיה לשבת ימים שלמים מול מחשב. ואני אוכל להתקדם בזה, ולהרוויח מזה וזה ייתן לי סיפוק וביטחון שאני צריכה, כי כרגע אני דיי מבולבלת ומיואשת וחסרת אנרגיות. אני לא בנויה כרגע להזיז הרים ונעליים. ובא לי לעשות משהו שאני אראה בו תוצאות בטווח הקרוב.
מה דעתך?
אני אשמח, האמת כבר נרשמתי וחשבתי לפתוח חנות כבר מזמן, אבל חשבתי שזה לא יהיה אטרקטיבי, כשהדמי משלוח גבוהים הערך כמו המוצר.
אבל בדיוק אתמול קניתי את המוצר הראשון שלי באטסי, וזה יצא יותר משתלם מאיביי והמוכרת הייתה כזאת נחמדה שזה נראה לי בהחלט אופציה רלוונטית.