יום שני, 4 באפריל 2011

את חושבת שגם אנחנו היינו כאלה?


איזה יופי, קוקי! איזה כיף לשמוע! אני ממש שמחה שהסתדר לך ונשמע אחלה סביבת עבודה!

רק תוודאי את החוזה שלך, ושהכל כתוב, ואל תסמכי על הבטחות בע"פ, תבקשי שהכל יהיה כתוב ומסוכם.
אם יש כמה לקחים שלמדתי בזמן הקצר שאני עובדת בפרילאנסית זה לסגור את ענייני הכספים מראש, לדעת שגם מי שיש לך איתו מערכת יחסים ידידותית קודמת יכול לנסות לתחמן אותך כספית, ולא להתבייש לבקש תשלום ראוי על העבודה שלך. את עובדת קשה, את עושה עבודה טובה ומגיע לך תשלום בהתאם, בלי להתנצל.

אצלי לא קרה שום דבר מרגש השבוע מבחינת עבודה (אהה, קיבלתי את הצ'ק מנען, זה תמיד כיף), אתמול עשינו ארוחת ערב עם ג'ו (השותפה הקודמת). וליאנה חזרה מהעבודה שיכורה כמו שבחיים לא ראיתי אותה. מסכנה, היא בדיוק השבוע התפטרה מהעבודה, שבה יו היה אחד מהבוסים, ומסתבר שהם נפרדו לא מזמן, אז נראה לי שהיא בשבוע של קצת הרס עצמי.

ואני בכמה ימים של פרוייקטי תפירה, עד כמה שהמכונה הארורה מאפשרת לי.
טוב נו, זה לא עושה סימנים שנגיע אי פעם בקרוב לשיחת סקייפ אל סקייפ, כנראה... אז הרי לך הפרטים. התחלתי לעבוד ב-SEOIsrael שהיא גם החברה שאצלה אני עושה את הקורס. ואם את זוכרת התראיינתי אצלהם לתפקיד של סטאז'רית לניהול פרוייקטים לפני כחודש. אז לתפקיד ההוא הם לקחו מישהו אחר. אבל התפקיד שאני עושה מוגדר ככניסה בדלת האחורית, הוא 20% קידום ו-80% שיווק ומכירות, מתוך הבטחה שתוך שנה אעבור להיות מנהלת פרוייקטים = 100% seo (מקדמת אתרים). עד עכשיו עבדתי רק 3 ימים. כלומר ביום רביעי הגעתי למעין סימולציה שנייה, שבסופה שאלו אותי מתי אני יכולה להתחיל. הסתבר שאני יכולה להתחיל מאותו רגע וכך כבר נשארתי לסיים את יום העבודה.באופן חצי משעשע אני עדיין לא בטוחה מה התנאים (משכורת וכאלה את יודעת... ) כי בשיחות עם אייל המנכ"ל, הודעתי שאין לי ציפיות שכר, כי הכי חשוב לי להכנס לחברה ולעבוד וכך מעולם לא עלה נושא השכר, וכרגע חוזה העבודה שלי מתנסח מול עו"ד, אז גם אייל לא לגמרי יודע. אבל איכשהו נראה לי שיהיה בסדר. סביר להניח שאני אתחיל עם משכורת של 5000 ש"ח, עם עלייה הדרגתית לפי ותק, וכנראה גם בונוסים על מכירות. מנהל פרוייקטים צעיר אצלהם מקבל כ-10000, כך שלשם כנראה אגיע בסופו של דבר. אני מאוד מרוצה, כי א. עברתי תקופה מאוד לחוצה של ראיונות עבודה שכידוע מוציאים לך את החשק לנשום. ב. לאור חוסר הניסיון שלי הנחתי שבסופו של דבר אתקבל לחברה קטנה בתפקיד פחות טוב ואצמח משם. ג. החברה הזאת היא אחת החזקות והרציניות בישראל ולהוסיף אותם לרזומה מקדם אותי מאוד, גם להמשך. ד. ביום חמישי היה יום סרט. מה זה יום סרט? ביום חמישי בבוקר הגעתי למשרד ואירית, המזכירה של אייל סיפרה לי שהיום יש יום סרט (הם קוראים לזה מועדון הסרט), חשבתי שזה מין בדיחה כזאת שהם מנסים על חדשים. אבל בשעה שלוש כל המשרד עצר את עבודתו. כולנו התיישבנו בחדר הישיבות מול מסך הפלזה. סידרנו את הנשנושים, בירות, נאצוס, פופקורן וכו' על השולחן והתחלנו לצפות בסרט "שוטרים לוהטים" שנבחר מתוך 3 DVD, אחרי שבמשך כל היום זה היה נושא השיחה העיקרי. כיף. כרגע אני רק מתחילה להכנס לעניינים. בסוף כל רבעון (זה עכשיו) עושים סקר בקרב הלקוחות וזה יהיה אחד התפקידים שלי, אז אני מתעסקת בעיקר בזה. בשאר הזמן אני קצת עציץ. אבל אני מאמינה שעם הזמן יבינו מה לעשות איתי (זה תפקיד יחסית חדש, וכנראה שהוא יעבור קצת שינויים). חוצמזה, את פסח אנחנו עושים בברלין אצל עדי. אהההמ ונראה לי שזה כל מה שקרה בשבוע האחרון. מה איתך?