יום שבת, 4 ביוני 2011

לכבוד שיערך החדש, הכנתי לך את מדריך ה"מהגוני סטייל":
מסתבר שעל פי המחקר שערכתי עם מקורות יודעי דבר במגזיני האופנה ובלוגים של אופנת רחוב, שיערך החדש מחייב אותך בלבוש רומנטי בוהמייני, רצוי בגזרות ארוכות ורפויות, גם תחרה הולכת. איפור עיניים מעושן. אה, ורצוי שתסתכלי כל הזמן למעלה. ואם אין לך משהו מיוחד לעשות באותו רגע, אל תעמדי סתם - נפנפי בשיער:





















תוספות חדשות למשחקים הישנים שלנו- הופרדו בלידתם ולפני שהם היו מפורסמים:
סוף סוף פתרתי את השאלה שהציקה לי מאז שהתחילו הפירסומים על זה שדניאלה קרטס תחליף את מלי לוי בסרט זומבים עם בראד פיט.
היא חמודה ממש ואני מאוד מחבבת אותה מאז מסכים/לאהוב את אנה. וחוץ מזה שהיא קצת מזכירה לי את תמר ועוד יותר את הכפילה שלה- מורן, שהייתה מורה חיילת באשכול כשהייתי שם בגרעין נח"ל (יש לי תמונות שלה איפשהו, אולי אצל ההורים) וגרמה לי לשיתוק קל פעם ראשונה שראיתי אותה.
לא מזמן, יום לפני היומולדת אני ואיתי נהלנו שיחה ארוכה, נוסטלגית ומשעשעת והוא שלח לי מלא תמונות מהתקופה הזאת, אז הוא הזכיר אותה.
anyway, אחרי שעברתי את אמה רוברטס וג'מה ארטרון (לקח לי זמן להבין שהשחקנית הבריטית המגניבה היא אותה השחקנית ששיחקה את "הבחורה" בנסיך הפרסי וג'ימס בונד):


















בקיצור דניאלה קרטיס היא תאומתה האבודה והג'נג'ית של הבלונדית ממשחקי הכס (דנרי? אני עדיין לא טרחתי לזכור את השמות של כולם שם):





















ועל הדרך- אן האתוואי vs אוליביה ט'ירלבי (החברה של הגיבורה בג'ונו ובקשר לא מחייב):


























ואת זה כבר מזמן רציתי לעלות אבל שכחתי ונזכרתי שוב בעקבות הסיום המאכזב של גליי. התפקיד הראשון של ג'ונתן גרוף לפני שהוא היה ג'סי. כגרסת ישו (ז"א הבחור המושלם, היודע כל וכו') של המפיק מייקל לאנג בסרט Taking Woodstock.
כשרק הגעתי לאוז וגרתי אצל ההורים ויש להם ערוץ שמשדר קונצרטים מודרניים, ראיונות וסרטים דקומנטריים על אומנים (הספקתי לראות את הסרט על הפונט הלווטיקה, דיאן ארבוז, אנני לייבוביץ, באק, ג'ף באקלי והביטלס) ובדיוק היה 40 שנה לוודסטוק אז כל ערב שידרו את הסרט (המקורי ועוד בגרסת הבמאי) וכל ערב הייתי תופסת אותו בנקודה אחרת של ההופעות ונמרחת מולו. 

וחוץ מההתפעלות על זה שהסקיסטיז היו באמת- אחרי שראיתי כ"כ הרבה סרטים שמשחזרים את התקופה, מדהים לראות שהתיאור של ההיפים והאווירה הוא באמת מדוייק וככה הם באמת היו והתנהגו וזאת לא קלישאה.

זכרתי גם קטע בהתחלה שבו המפיק מתראיין כולו באווירת hot shot producer- אני עשיתי ככה וככה ואני אחראי להכל וכאלה.. רק שהוא כולו היפי בג'ינס וסנדלים, נשען על אופנוע ומעשן את הג'ויינט הכי גדול שראיתי בחיים (עכשיו כשחיפשתי את הקטע גיליתי שזכרתי לא הכי מדוייק והוא לא כ"כ משוויץ, רק עונה לשאלות).

אחרי איזה זמן התחילו להקרין בערוץ הסרטים את Taking Woodstock
כמו שאת יודעת, יש לי חולשה רצינית לסרטים מוזיקליים תקופתיים ע"ע The Boat That Rocked, Across The Universe, Almost Famous.
ככה שראיתי אותו כמה וכמה פעמים (ממולץ! סרט חמוד מאוד, קצת נמרח באמצע, השחזור התקופתי מדהים). 
-מתנצלת, התעצלתי לערוך. גם ככה לא הצלחתי למצוא את הקטע שרציתי, כשהוא רוכב על סוס:




































ואז ג'ונתן גרוף הצטרף לגליי ואחרי שהבנתי למה הוא מוכר לי (איך התקיימו חיים בכלל לפני שהקימו את imdb?)והתפעלתי מאיך שהוא עושה עם כמעט אותה שפת גוף דמות עם אופי אחר לגמרי. מצחיק כי במציאות הוא בכלל אחר משניהם, לגמרי נער פוסטר של ברודווי, עדין ומנומס אמריקאי כזה.

וואו, יצא קצת סיפור ארוך ומבולגן.. אני מתנצלת, הבנות כאן קטעו לי כל פעם את החוט מחשבה..

קטע חמוד לסיום (גורם לי לחשוב, האם לאנג לי יש משהו נגד יהודים? כל הדמויות היהודיות בסרט לא הכי נעימות וכאן דווקא ארטי קורנפלד חמוד):