יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

שונאת לעבור דירה.
האמת אנחנו כבר ישנים את הלילה השלישי שלנו בדירה החדשה, הארגזים מתפנים לאיטם והכל תופס צורה. כך שאני באווירה חיובית והדירה מדהימה, כך שהסוף הוא טוב.
הדרך לשם הייתה סיוט.
קודם כל, בעלת הדירה המקסימה שלנו התחילה להתגלות כלא כלכך מקסימה לקראת הסוף וככל שהדיירים החדשים התחילו יותר ויותר לשגע אותה כך היא התחילה יותר ויותר לשגע אותנו. הרי ברור לה ששכרנו ממנה דירה ש-20 שנה לא שופצה, והיא במצב לא הכי טוב ולכן גם השכ"ד נמוך, איך אין לה בושה להאשים אותנו בבעיות בלאי של שנים לפנינו... אבל יצאנו מזה, החזרנו מפתחות, שלום ולא להתראות.
עכשיו ההובלה, השגנו הובלה זולה יחסית (טעות מס' 1) והזמנו אותה ל-31/8, היום הכי לחוץ בשנה בו מאות אלפי אנשים עוברים בו זמנית (טעות מס' 2), לשעה 16:00 אחה"צ (טעות מס' 3). ההובלה הגיעה בשעתיים איחור, עם שני מובילים בלבד, שהיו עייפים אחרי 3 הובלות מהבוקר. אבידע הסתפח לכוח כמוביל שלישי, אני עזרתי ככול יכולתי, בנאגלה הראשונה המשאית שלהם נתקעה כי היה חסר דלק, ועוד ועוד תקלות, בסופו של דבר סיימנו את ההובלה בשעה שתיים עשרה וחצי בלילה! איזה סיוט.
אבל כמו שאמרתי הסוף הוא טוב, הדירה החדשה אומנם לא משופצת, אבל מתוחזקת במצב נהדר, מרווחת, עם שפע של ארונות איחסון בחדר השינה ובמטבח (מטבח אמיתי סוףסוף) ממוקמת במיקום מצויין, עד עכשיו לא נתקלנו בבעיות חנייה ונורא נעים לנו בה, אפילו שאנחנו עדיין מוקפים בקופסאות וניילונים.
טוב, תמונות בקרוב, ברגע שהיא תהיה מסודרת, בינתיים שיהיה לך יום נפלא.