יום רביעי, 19 בינואר 2011

איזה כיף איזה כיף!
אחרי יממה מותחת איכשהו הצלחתי להשיג כרטיס להופעה של סיה!
אני לא מבינה איך זה קרה, אני בערך כל חודש עושה סריקה לבדוק אם יש הופעות מעניינות, ואיכשהו הפסדתי את זאת.
אולי כי במקור היא הופיעה בפסטיבל שקורה בכל המדינות, עם המון אומנים שמעולם לא שמעתי עליהם, כנראה אוסטרלים ואיגי פופ. ואחרי זה הוסיפה עוד הופעות סולו.

בקיצור אתמול גיליתי את זה, וכיוון שההופעה ב-30.1, כמובן שלא נשארו כרטיסים, ביליתי חצי לילה בלנסות למצוא כרטיס בודד, מול שלטי סולד אאוט ומערכות מכירת כרטיסים לא מתפקדות.
הו לא, לא שוב! (זאת המחשבה שחלפה בראשו של עציץ הפטוניות).

לונג סטורי שורט,לפני שעה מצאתי כרטיס להופעה באדלייד ב-8.2, קניתי מהר לפני שיגמר, ועכשיו אני צריכה להזמין טיסה להורים.
אבל בגלל שבכל מקרה תכננתי לטוס אליהם בערך בשבוע הזה, זה יוצא מושלם.
אה, וג'ואנה ניוסום מופיעה בוום אדלייד במרץ, כנראה שגם לזה אני אלך.

תגובה 1:

  1. אני רוצה גםםםםם!!!!!!!!!!!!!
    גם רוצה לטוס להורים. גם רוצה סיה. אפילו ג'ואנה למרות שהיא חופרת, כפרה עליה...
    איזה כיף לך :)

    השבמחק