יום ראשון, 23 בינואר 2011

היי קוקי,
איך היה הסופ"ש? שמעתי שכמעט מצאתם חתול.
לי היה מאוד נחמד, ביום שישי הייתי אצל וולטראוד, בשבת הייתי בברביקיו אצל ג'ו, ואז המשכתי עם ליאנה למסיבת יומולדת של חברה שלה ואז לעוד אחת אחרת.
והיום חזרתי לאסוף את האוטו מהעיר והסתובבתי איזה מיליון שעות עם המצלמה. היה כזה מזג אוויר מושלם חם ויפה, שתיתי שייק ממקס ברנר, וישבתי על הדשא ליד הספריה העירונית הגדולה עם גלידה בטעם תה ירוק והמגזין שקניתי (פירוט בהמשך) והלכתי עד שכמעט נפלו לי הרגליים.

בין השאר הייתי בצ'יינה טאון, במלא חנויות עם בגדים, איפור והפתעות יפניות מקסימות. מה שרק גרם לי עוד יותר לרצות להקדים את הטיסה שלנו ליפן (מה את אומרת על יומולדת 29?) וזה עוד אחרי שאתמול אחת החברות של ג'ו סיפרה שהיא טסה ליפן בחודש הבא והחליפה חוויות עם חברה שלה שכבר הייתה איזה 6 פעמים ביפן.

באחת החנויות האלה מצאתי לק כמעט כמו שרציתי, רק יותר כהה.
תראי איזה דברים חמודים צילמתי בחלון ראווה שלו, אני מאוהבת באריזות עם הציורים של פאם פאטל מאנגה:

















זה הלק:
















וקצת תמונות שצילמתי היום:







 חוץ מזה לא התאפקתי וקניתי מגזין יפני לעידוד הפרעת קשב אצל מתבגרות(לא ידעתי מה יהיה בתוכו, הוא היה מנויילן, אבל לא התאפקתי):























וזה עוד מגזין שקניתי- SOUP
אלה כמה תמונות שאני אוהבת במיוחד:





איזה מהממת









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה