יום רביעי, 19 בינואר 2011

סוףסוף יש לי בוקר פנוי להעלות כמה תמונות, וסוףסוף גם לי יהיה פוסט יפה...
ניצלתי את ההזדמונות וצילמתי את כל הבגדים שקניתי בזמן האחרון ולא הספקתי לההראות לך.

נתחיל ב-2 חולצות קצרות שקניתי בזארה, בסיבוב הקניות שעשיתי עם רשפון בקניון גבעתיים (אני כל פעם שוכחת איזה קניון מעפן הוא... מזל שחנות של הזארה שם ענקית):

טום וג'רי בבראנץ' אמריקאי (הכתב הפוך כי צילמתי דרך המראה)

לבבות קטנים

לבבות קטנים מקרוב
(היו גם ברבורים קטנים, אבל אני נפש רומנטית.. מה גם שאני כבר מסודרת עם ברבורים כפי שתראי בהמשך...)


קרדיגן מנומר שקניתי בביאליק ב-50 ש"ח
התקריב צולם עם פלאש, במציאות הוא יותר כהה, וגם קצת שקוף
אלה 4 סוודרים שקניתי בגוף, ב-2 הזדמנויות נפרדות, אבל באותו מבצע של 1+1 +30% הנחה מחבר
סוודר קרושה חום עם שרוולים נפוחים

אלה השרוולים


סוודר מעטפת בורוד פוקסיה

גם עם קרושה, בחלק העליון



סוודר פפיטה ורוד

עם פפיון


וזה סוודר הברבורים, בתמונה עם המגפיים שלי מסקופ, שאני לא יודעת כמה רואים בתמונה אבל הם בוקרים עם עקב קטן ומגיעים עד מעל לברך
ואגב נעליים, אלה שני הזוגות שקניתי מקולינס, גם במבצע של 1+1
מגפונים אפורים ליום יום

ומגפוני סרג'נט פפר עם עקב לערב
הן הורסות וממש נוחות, הדבר היחיד שהיה עושה אותן עוד יותר מושלמות, זה אם הן היו מגיעות בכחול כהה, אבל אי אפשר הכל בחיים (וגם כחול כהה לא היה מתאים עם שמלה וגרביונים שחורים)

תגובה 1:

  1. התמונות לא זמינות, חבל. התמונה של טום וג'רי ממש מסקרנת אותי.
    בזמן אחרון אני רואה הרבה סרטים לילדים לצפייה ישירה ופשוט חזרתי להעריץ אותם כמו ילדה בת 4, כל פעם שאני נתקלת בשם שלהם אני מתחילה להתרגש.

    השבמחק