יום ראשון, 23 בינואר 2011

גם אני כבר רוצה לטוס ליפן..., בכלל, חופשה רק את ואני זה משהו שמזמן לא יצא לנו לעשות, ואני דיי מתגעגעת לזה...
התמונות שלך מקסימות, איפה צילמת את הסיאמי הקטן?
לנו באמת עוד לא היה מזל עם חתול. היינו בשבת בצער בעלי חיים, אבל כמעט ולא היו שם גורים, אבידע דווקא נדלק על איזה ג'ינג'י קטן, אבל הוא היה במחלקת החולים ולא למסירה, לפחות זה פתח לנו קצת את טווח הצבעים. ואז בערב הלכנו לראות גורה לבנה בגבעתיים. כל הסיפור שם היה מאוד מוזר, זאת שמוסרת אותה סיפרה שהיא קיבלה אותה מחברה שטסה לחו"ל כדי לשמור עליה, ואז החברה החליטה להישאר בחו"ל וביקשה שתמסור אותה בשבילה. עכשיו הגורה כולה בת 4 חודשים, מגיעה עם שק חול חדש, ואוכל חדש וכל הציוד וגם עברה עיקור רק לפני שבועיים (אגב ראיתי היום שהיא העלתה את המחיר מ-200 ש"ח ל-350 ש"ח), בקיצור כל הסיפור מאוד מוזר, כנראה שהיא לקחה אותה בעצמה והבינה שלא בא לה חתול. גם כל הדירה שלה הייתה מוזרה, הכל צבוע סגול, הקירות, המשקופים, הסדינים הוילונות. זה קצת שרט אותי. הגורה עצמה מאוד מתוקה, לבנה עם עיניים ירוקות ענקיות, אבל פחדנית, התחבאה כל הזמן ולא ממש יכולנו להתרשם ממנה. אז החלטנו לוותר ולהמשיך לחפש...
זהו, אני עוד מעט צריכה לזוז לעבודה... אני הולכת להתקלח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה