יום שבת, 14 במאי 2011

את ממש מפסידה שאת לא רואה את משחקי הכס, מצד שני, את חייבת לקרוא את הספרים קודם... אחרת זה הרבה פחות שווה. אנחנו עכשיו באטרף של לקרוא את כל הספרים ולראות את הסדרה במקביל, וכשאני אומרת אנחנו אני מתכוונת לאבידע, רשף, אלי, טוקר, מסתבר שגם אריק ועופרי חברה שלו (היא וגם אלי הם המוזרים שמתעקשים לקרוא באנגלית), כך שהטירוף נעשה הרבה יותר נוח, מאחר וכולנו עברנו במקביל לעולם של אבירים, לורדים ודרקונים.
כדי שתרגישי שגם את חלק מהכיף, צירפתי לך את תמונת ה-look-a-like של התאומים לבית לאניסטר, ג'ימי שנראה כמו הגרסה המועדנת של אהרון אקהארט אהובי, וסארסיי שממש דומה לסיינה מילר ואחרי הפרק הראשון הייתי חייבת לוודא שאני רק הוזה וזו לא באמת היא.
צירפתי כבונוס את ג'ון שלג שהוא הכלבלב הכי חמוד בסביבה, כל מה שדן האמפרי היה אמור להיות והוא לא... זה לא כלכך עובר בסטילס, אפקט הכלבלביות ההורס שלו, אז עוד מעט אכנס ליוטיוב ואמצא איזה וידאו תומך.
עד אז נשיקות
נ.ב. - חצאית הספה שלך מהממת, יש לי חיבה אמיתית לבדי ריפוד כבגדים, למרות שזה כלכך כבד ומסורבל.
אבל החלק העליון קצת יצא לך עקום וממש חבל, אני חושבת שאת בשלב בחייך שצריך להפסיק לעשות בערך ולהתחיל למדוד מילימטרים. אין ברירה בובי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה