יום שבת, 30 באפריל 2011

היי בובי,
תמיד כמה שחושבים שיש זמן בסופ"ש, תמיד זה הזמן שעובר הכי מהר...
אבל בכל זאת כמה תמונות מהזמן האחרון , של הדברים שקניתי בברלין (תמונות מברלין עצמה יועלו בקרוב)
קודם כל, בטח בברלין יש כל מיני חנויות יד שניה ומעצבים צעירים מעניינות, אבל אני לא הייתי בהם, אז בעיקר יצא לנו להיות ב-H&M שיש בכל פינה (ואני אף פעם לא מוצאת שם כולם, זה מסוג החנויות שהכל נראה נורא יפה ואז כשאת באה למדוד בסוף את יוצאת עם כלום), היינו ב-C&A והיינו בניו יורקר הזכור לטוב מפראג. קניתי כל מיני חולצות קצרות שהן לא במיוחד מעניינות, אז לא כלכך צילמתי.
חוצמזה קניתי 3 זוגות נעליים, זוג של נעלי בובה שחורות סטנדרטיות ואלה:

וכמובן גם קניתי 3 לקים: מוקה עם נצנצים מוזהבים, סגול חציל בהיר, וטורקיז כהה. את הטורקיז עדיין לא ניסיתי, כרגע אני רק עם מחזק שקוף :( אבל אולי אני אנסה אותו בערב ואז שאלח לך תמונות השלמה. הסגול מהמם, המוקה קצת איכזב כי הבסיס שלו מאוד שקוף, אבל אחרי 3 שכבות, הוא דווקא נחמד. הייתי איתו בליל הסדר, אני אבדוק אם הוא מופיע בתמונות, אני לא זוכרת אם צילמנו או לא, כי זה היה סדר חב"ד ובסדר עצמו לא צילמנו. אולי צילמתי לפני.




ויש להם גם שמות חמודים: אגב לקים, צילמתי לך את כל אוסף הלקים שלי, תראי כמה הוא גדל!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה