יום שבת, 30 באפריל 2011

ברור, הסופ"שים טסים. בעצם כל השבוע.. לא יודעת לאן כל הזמן הזה נעלם.
גם אני קניתי נעליים, סוף סוף מצאתי מגפיים והן ממש חמודות!
















ואת הזוג החמודי הזה מצאתי בחנות יד שנייה ב-$4 במידה המיסתורית 24 יפני (עכשיו טרחתי ובדקתי שזה 6.5 אוזי, מה שהגיוני, כי הן טיפה גדולות ועם רפידות הן מושלמות:

















אהה, ושכחתי, גם אלה  גם מחנות יד שנייה  גם עלו איזה חמישה דולר, והתאימו כמו כפפה. הן נראות חומות אבל הן שחורות. העקבים קצת גבוהים לי, למרות שאני מתאמנת ועם עקבים קצת יותר נמוכים כבר ממש נוח לי. אבל את אלה אני מייעדת למסעדות/הליכות קצרות:

















אני מתחילה לעבוד בלימוד עברית לילדים, כמה שעות בשבוע.
עכשיו אני רק צריכה למצוא עוד חצי משרה בבוקר ואני אהיה רגועה פיננסית.

יש לך המלצות מעניינות לסידני, מעבר לבייסיק התיירותי שאני אעשה עם ההורים? גרת שם קצת, אז את בטח מכירה קצת יותר. מקומות לצאת? מסעדות שוות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה