יום שבת, 3 בדצמבר 2011

היי בובי,
אני ממשיכה את השבועיים מהגינהום מסתבר.
אתמול התחיל לנזול לנו הדוד (שממוקם בבוידם בתוך הבית...), מה שאומר שכל הלילה היינו בתורנויות גריפת מים כל שעה וחצי, כי המים המשיכו לנזול ולנזול. לפחות הוא רק נסדק ולא התפוצץ, אחרת אולי זה היה חוסך לנו את המאבק האיטי, אבל היה מציף את הבית כולו. לפחות באו על הבוקר והחליפו לנו לדוד חדש, בעל הבית היה ממש בסדר, לא נגרם נזק קבוע לחשמל, ועכשיון רק צריך שכל הקירות שם יתייבשו.

ועכשיו לנושאים שמחים יותר...
יש לך כבר לק בגוון דומה , לא? אני דיי מחבבת את טרנד החרדל. קשה לי לראות מהסווטשים - הוא קרמי או שימרי?
אני לא מאמינה לך שלא מצאת עוד צבעים שאת רוצה, יש להם גוונים כלכך יפים!

לא הייתי מתנגדת לקבל את זה (בלתי אפשרי למצוא סווטצים שלו משום מה)

Razz Berry
Opalescent deep fuchsia



או את זה

Falling Star
Marine blue with gold glitter




אבל הלק שאני באמת חושקת בו מזה זמן רב, הוא CND 24k sparkle
באתר שלך הם לא מוכרים אותו בנפרד, רק במארז הזה:
הוא עולה 14.50 $, ושני הצבעים האחרים גם חביבים, למרות שכחול כהה כבר יש לי. מה את אומרת - כדאי?
(אם תשכנעי אותי לקנות אותו, כנראה תזכי בכחול כהה במתנה, לא שאני רומזת...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה