יום שני, 20 ביוני 2011

זה האתר החדש שלי במשכנו הזמני, כמובן עדיין לגמרי בבנייה:
הוא עבר די הרבה גלגולים מהסקיצות הראשונות ועד לעיצוב הנוכחי, אבל הפעם אני ממש מרוצה. בניגוד לאתר הישן שכמה שניסיתי לשפר ולעדן אותו תמיד נראה חובבני.

4 תגובות:

  1. very nice בובה!
    אהבתי מאד את הצבעים, והוא נראה הרבה יותר בוגר.

    אגב, את יודעת שאתרי פלאש קשה מאוד לקדם בגוגל, אז אם יום אחד תרצי שמישהו (מי באמת?) יקדם אותך על הביטויים של "עיצוב גרפי" וכו' תצטרכי לעבור לפלטפורמה אחרת. לWIX יש אפשרות לעשות אתרים שמורכבים מפלאש ו-HTML, או שזאת האפשרות היחידה שלהם?

    השבמחק
  2. לא יודעת, אולי תעיפי מבט ותראי אם את מגלה, אני באמת שלא מבינה בזה.
    וזה יהיה נחמד אם תקדמי אותי. כשהאתר יהיה בכתובת חדשה ונורמלית זה יהיה יותר קל?

    השבמחק
  3. לא כי יש לך אתר פלאש. כרגע הרי גם כשמדפדפים בין הקטגוריות ה-url נשאר זהה (הכתובת), אין לך url שונה לכל דף ולכן גוגל מזהה את האתר כדף בודד, בנוסף גוגל לא יודע לקרוא פלאש, כל האתר שלך נראה לו כדף ריק, כאילו יש שם תמונה אחת גדולה. אין לך טקסט שאפשר לקדם, אין לך תמונות, אין לך וידיאו וכו' ולכן הוא לא בר קידום. אפשרי שחלק מהאתר יהיה בפלאש, כתוספת עיצובית, אבל לא כולו. אני לא מכירה כלכך את wix, אבל תזכירי לי בסופ"ש אני אציץ שם. אבל זה כנראה אומר שנצטרך לעשות הרבה ממנו מחדש ב-HTML. אולי כבר לבנות אותו בג'ומלה או בוורדפרס שהם לא פחות ידידותיים מ-wix, יש להם הרבה פלגים ותבניות שווים, גם ג'ומלה אני דיי מכירה מבחינת התפעול.

    השבמחק
  4. בכל מקרה אני אשמח לקדם אותך, אם זה יהיה אפשרי

    השבמחק