יום ראשון, 19 ביוני 2011


יפה לך תגים, לדעתי אפשר לקרוא לכל הפוסטים שלנו אני ואני. למעשה אפשר לשנות את שם הבלוג לאני ואני.
אהבתי מאוד את השילוב הצהוב-טורקיז-ירוק, היות ואני ממעטת ללבוש צהוב, שכחתי כמה אני אוהבת את הצבע הזה! ואת לובשת אותו בצורה מאוד אלגנטית, כך שמחמאותיי הכנות נתונות לך.
התיק הורס, כמה עלה? ראיתי לפני מיליון שנה ב-H&M בברלין תיק שממש אהבתי אבל בגלל שאני חוששת שלהתחיל אוסף תיקים יגנוב לי פוקוס ותקציב מהתחביב המרכזי שלי - לאסוף נעליים - ויתרתי. אני אלך להסתכל אם אני מוצאת איזה תמונה שלו. הוא היה בסגנון תיקי ביה"ס שאת אוהבת...

טוב, לא מצאתי, אבל מצאתי את ההורס הזה:
הוא בא גם בתכלת:

2 תגובות:

  1. כן, במקור תכננתי שכל התגים יהיו קטעים משיר, אבל די התעצלתי לחפש כל מה שלא בא שליפה.
    התיק עלה 30$. מעולם אפילו לא שקלתי אוסף תיקים, מבחינתי תיק זה כמו מברשת שיניים מחליפים רק כשהקודם כבר גמור. מעולם לא הבנתי איך למישהו יש כוח להעביר את כל תכולת התיקים שלו כל יום, אלוהים יודע שאני סוחבת בית שלם בתוכו + אמצעים ביסיסיים להשרדות במרחב העירוני והלא יעירוני ( ועוד הכל מחולק עד כמהה שאפשר לתאים ואגפים.

    השבמחק
  2. אוך בלוג טיפש, שלח לי את ההודעה באמצע הכתיבה כשניסיתי לערוך משהו שכבר כתבתי. ועכשיו הוא לא נותן לי לסמן טקס וכל פעם שאני לוחצת על משהו הוא פתח לי אותו בחלון חדש.

    השבמחק