יום שישי, 4 בפברואר 2011

לא אמרתי כלום על הנעליים??? יכולתי להשבע שכבר החמאתי לך עליהן, אבל אולי זה רק אצלי בראש... כבר אמרתי שאני נטולת פוקוס בזמן האחרון? (וגם יש לי חלומות מאוד מוזרים... בזמן האחרון אני מרגישה שהחיים הפכו להיות בהשראת דיוויד לינץ')
בכל אופן, הן כלכך יפות, גם העקב הקטן, גם הצבעים, גם האוקספורדיות המתונה. מאוד מאוד אהבתי כבר כששלחת את התמונה ועוד יותר עלייך במציאות.
אגב אוקספורד, ראיתי באחת החנויות בביאליק נעלי אוקספורד שטוחות, משולבות בבד קנווס גס בקאמל (יש גם שחור-לבן אבל זה נראה לי קונטרס גבוה מדיי בשבילי), יפות, במאה ש"ח, ואני מתלבטת אם לקנות... בואי נאמר שאני לא בטוחה לגבי האיכות, מצד שני גם אם אני אקנה את הנעליים הכי איכותיות, קרוב לוודאי שהן יתבלו לי תוך שבוע, מצד שלישי ההליכות היומיות שלי לאורך ביאליק מכניסות אותי לאובססיית נעליים (ולקים... וחולצות של פרחות... ובורקסים...), מצד רביעי זרקתי הרבה נעליים ישנות לאחרונה, מצד חמישי אין לי נעלי אוקספורד וברור שכל בחורה צריכה לפחות זוג או לא?? עד לפני שנה לא אהבתי בכלל את הסגנון הזה, מצד שישי, אין לי נעליים חומות וזה כבר ברור שכל בחורה צריכה זוג, אבל מצד שביעי, עוד מעט יהיו מחירי סוף-סוף-סוף-סוף עונה ואז יהיו לי הזדמנויות להרבה נעליים אחרות, מצד שמיני, לא יישארו כבר מידות, בטח לא 37. HELP! החלטתי עדיין לא להחליט, פשוט אמשיך לחלוף על פניהן עוד כמה ימים ואקווה שדיוויד ישלח לי איזה הארה נבונה בחלום.
שבת שלום תאומתי היפה והרחוקה, מתי מתי אוכל לחזור לקחת ממך בגדים על בסיס יומיומי? (או במילים אחרת: אני מתגעגעת...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה