יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

האבנים בשחור, האמת כמו שאמרתי אני מאוהבת בסגנון הזה, אבל לא כ"כ בא לי להיות קרובה למשהו שכבר מישהו אחר עשה, פשוט הכנתי לי את גרסת ה-$15 לשרשרת שעולה $300. גם כל העניין עם הפפיונים והסרטים הוא קצת טרנדי מידי, אני מתה על זה באופן אישי, אבל אם אני לא אמצא את הזווית האישית שלי, אני לא רוצה להכין חיקויים למשהו שכבר קיים. 

האמת שכבר איזה חודש לא הייתי בשוק, אני חושבת שבזמן שהייתי אצל ההורים הייתה ההרשמה לתאריכי כריסטמס ופיספסתי אותה. ולא נורא בוער לי כרגע. אני אחכה לינואר. דווקא יש לי את שאריות הבד הרקום, זה שעשיתי ממנו את הארנק שלי. ואני רוצה ממנו להכין תכשיטים.

אוך, קרעתי יותר מידי את הזרועות בחדר כושר היום, ועכשיו הן מרגישות כ"כ כבדות כשאני מקלידה. פשוט מעצבן אותי להרגיש כמה שהן חלשות ביוגה, אז כמובן שאני מנסה לפתח שרירים עכשיו ומייד. אני ממש מבסוטית מהחדר כושר. :)

אני גם אובססיבית קצת ללקים, מצחיק כי עד לפני כמה חודשים זה היה תחום שקוף לגמרי לגבי. ועכשיו אני לא יכולה לחכות שהלק יתחיל להתקלף כדי לנסות את הלק הבא.

איזה יופי שיש לך צוות חמוד בעבודה, זה כ"כ חשוב לעבוד עם אנשים שאת מסתדרת איתם. לא אמרת לי איזו חנות זאת ואיפה היא. חוץ מזה שמעתי שפתח תקווה היא ה-מעצמת סושי של המזרח התיכון.

אני חייבת להודות שבאופן אישי אני לא מתחברת לתחום של קידום אתרים, זה יותר מידי מזכיר לי התנהלויות של משרדי פרסום (דוגמא משבוע שעבר)
העבודה עצמה בטח סבבה, טכנית כזאת, אבל כל המסביב קצת הולך לכיוון המגעיל (אני מדברת על החברות לקידום אתרים ולא על התחום עצמו שהוא דווקא די מעניין). אני מקווה שלא תפלי על חברה כזאת. את מתכננת להיות עצמאית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה