יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

וואו השרשרת מדהימה!!! קשה לראות בתאורה, אבל האבנים הם בשחור או בחום?
יהיה לך רווחי לעשות שרשראות כאלה ולמכור? כי נראה לי שיש להן פוטנציאל. את יכולה גם לשלב פפיונים, או שרשראות מתכת שמושחלים בהן סרטי שיפון או סאטן.
צלמי לי את כל הלקים שלך. האובססיה שלי רק הולכת וגדלה. אני לא יודעת מה לעשות. אתמול נשברה לי ציפורן, אז החלטתי לעבור לטיפול של מחזק לפי ההוראות, ולא כבסיס כמו שעשיתי עד עכשיו. מה שאומר, שאני נטולת לק, חוץ מהמחזק לשבוע. ופתאום הציפורניים שלי נראות כלכך מסכנות.
בינתיים העבודה החדשה הולכת סבבה, אני עוד מתרגלת ולומדת, אבל כבר יש לי מכירות לא רעות. זה מאוד שונה למכור לנשים פתאום ואני צריכה להתרגל... אבל סך הכל סבבה וכל הצוות כאלה מקסימות. יש לנו יום גיבוש ביום רביעי הבא בלילה ואנחנו הולכות לאכול סושי בפ"ת. הארד קור.
אתמול היה לי השיעור לדוגמא לקורס לקידום אתרים, היה ממש מעניין חוץ מזה שהיה שם איזה נודניק שכל הזמן הפריע עם שאלות והערות, מאלה שמנסה להראות למורה שהם יודעים יותר ממנו, טמבל בקיצור. מזל שהוא היה צריך לצאת מוקדם - ליטראלי נשמעה אנחת רווחה בכל הכיתה.
טוב, אני הולכת לנוח קצת, אני דיי נופלת מהרגליים השבוע, ייקח זמן עד שאני אלמד לשלב הכל...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה