יום שישי, 30 בספטמבר 2011

לפני כמה ימים היה לי חלום.
אני אספר לך אותו רק כדי להמחיש לך איזה בחורה שטחית אך חביבה נהייתי.
בחלומי הייתי באוסטרליה.
איתך.
עמדנו באיזה רחוב, כנראה במלבורן וחיכינו למשהו.
בינתיים היה לנו זמן פנוי אז נכנסו לחנות הקרובה.
חנות ענקית, בגודל של סופרמרקט, עם מדפים מדפים מהרצפה ועד לתקרה ובין לבין מסודרים כמה שולחנות תצוגה, ועל כל המדפים, שורות שורות מסודרים... לקים! (בטח כבר ניחשת)
המוני צבעים וקופסאות של נצנצים, ושורות של לקים במרקם ג'לי וכן הלאה והלאה.
את ואני הסתובבנו בין המדפים, ואני זוכרת שחיפשתי לק ספציפי, לק בצבע זהב. אבל לא סתם זהב - פאייטים מזהב.
הסתובבנו והסתובבנו,
מצאתי לק עם נצנצים של זהב אבל זה לא היה מה שחיפשתי.
ואז בערך נגמר החלום.

כשסיפרתי את החלום לאירית, היא אמרה: את בכלל לא שטחית, תחפשי על המשמעויות שבחלום. היית באוסטרליה, עם אחותך, בחיפוש. בטח הזהב מסמל משהו עמוק אצלך הנפש.
אני נאלצתי למחות ולהגיד: לא.

ולמה?
כי לא היה בחלום שום רבדים ושום משמעויות נסתרות.
חלמתי על זה:

תגובה 1:

  1. אני יכולה להבין איך לק כזה נכנס לך לחלומות. ואין שום דבר שטחי בלחלום על להסתובב איתי במלבורן, זה פשוט wishful thinking.
    עכשיו אנחנו רק צריכות למצוא את חנות הפלאים.
    שתהיה שנה טובה מלאה בקונפטי מוזהב!

    השבמחק