יום רביעי, 20 ביולי 2011

ריטה - מחכה - Rita - Mehake

אוי את מהממת, באמת יפה לך צהוב! אני לא יודעת אם זו התאורה או השמש האוסטרלית אבל באמת התמונות שלך לאחרונה יותר ורדרדות. רק אני נשארת עם הצהבת בלבנט?
אני לא ממש זוכרת אבל נדמה לי שחלמתי עלייך אתמול, כי קמתי היום בבוקר עם פרץ געגועים אפילו יותר מתמיד, בקיצור אני סופרת את הימים עד שנפגש, נשב לקשקש, נלך להסתובב בחנויות ולא נרגיש את המרחק...




תאחלי לי שענייני הדירה ייסגרו בקרוב, עברנו תהפוכות רבות, כרגע אין לנו דירה ואנחנו ממשיכים במירוץ... אני על סף לקחת אוהל ולהצטרף לשדרה.... בכל מקרה בטוח אני אהיה בהפגנה בשבת... אספר לך את כל הפרטים בסופ"ש....

3 תגובות:

  1. אני גם מתגעגעת!
    ואני לא רוצה להשמע פולניה (אני אומנם יושבת לי לבד בחדר אבל אני מתעצלת לקום לכבות את האור), אבל כבר מזמן לא עודכנתי בתמונות שלך ככה שאני לא יכולה לדעת אם העור שלך יותר ורדרד או יותר צהוב..

    מה קרה עם הדירה לא סגרתם על השנייה?

    כאן כנראה מצוקת הדיור לא כזאת קשה, ליאנה ספרה לי אתמול שהיא ורייצ' עוברות מתישהו בקרוב לדירה אחרת של ההורים שלהן ולא נראה לי שהיא אפילו מודאגת בקשר לשותפות חדשות שיכנסו לכאן (למרות שאולי חבר של מג ואחותה יעברו)

    השבמחק
  2. דווקא קניתי אתמול כמה חולצות חדשות... אצלם לך בקרוב

    השבמחק
  3. מבחינתי תצטלמי עם ג'ינס וטישירט שאני מכירה

    השבמחק