יום שבת, 28 במאי 2011

הבלוג החליט שהוא לא מעלה את התיבה לכתיבת תגובות משום מה.. אז אני מרכזת הכל כאן.

-החתול דווקא לא רשע, יש די הרבה סרטונים של הכלב והחתול האלה ונראה שהם דווקא מסתדרים מעולה. כנראה עמדת הכוח על השואב עלתה לו לראש.

-אני גם מחבבת את האיילנר, למרות שעל עין נקייה קשה לראות אותו, אני צריכה לנסות מעל צללית שחורה.
יש משהו במרקם שלו שגורם לי לדמיין אותו כמילוי של טוש ארטליין זהב שפשוט שפכו לבקבוק. אבל העמידות שלו סבבה.

-זה לא השפתון של מאק אלא שפתון אדום+גלוס. אני לא יודעת אם אפשר להשיג אותו בארץ, כשאני קניתי אותו המוכרת אמרה שבדיוק הגיע אליהם מלאי חדש, אז שווה לשאול.

-אוף הבגדים שקניתי מסרבים להצבע כמו שצריך (חוץ מהחצאית), למרות שניסיתי גם עם צבע בד רגיל וגם עם לבד סינטטי. טוב, מחר כשהם יתייבשו אני אחליט אם להמשיך איתם.

-אלה הבגדים המחכים לאימוץ (יש מצב שפריטים ירדו או יתווספו בהמשך) מצטערת שלא היה לי כוח לדגמן:
כולם במצב טוב, בלי כתמים או קרעים ומכולם אני נפרדת בצער רב, כדי לאוורר קצת את הארון. לחצי להגדלה.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה