יום חמישי, 10 במרץ 2011

אז אני בינתיים אדאג לשעשע אותך בהפסקות.
אני בדיוק רואה אמריקן איידול (אני אשמח לדון על זה בהרחבה כשיהיה לך זמן אם את רואה את זה)
ובדיוק לורן עלתה להופיע, וכמו כל פעם שאני רואה אותה, המחשבה הראשונה שלי- היא נראית בדיוק כמו המעצבנת מצער גידול בנות.
גיגול מהיר גילה שעוד אנשים חושבים כמוני וחסכו לי להכין קולאג', וגם מצאתי עוד כמה לוק אלייק משעשעים
ועל הדרך כבר הכנתי השוואה בין המתחרה מהטופ 24 שהיא הגרסה הלטינית לרייצ'ל מגליי. 
הנה אתר שמתמחה בנושא, הוא קצת נסחף לשטויות אבל אפשר למצוא שם כמה דברים נחמדים.































מה שמזכיר לי את ההשוואה הבאה שמזמן רציתי לעשות.
הכל התחיל כשראיתי סרט עם מישהו שנראה כמו הגרסה המעודנת של אמיל הירש עם שיער ארוך, עד היום אני לא מצליחה לזכור מי זה היה או באיזה סרט. מטריף אותי.
תוך כדי חיפושים גיליתי ששני השחקנים מצד שמאל (תסלחי לי שאין לי כוח לחפש את השמות שלהם) הם לא אותו בנאדם. (השמאלי הוא זה ששיחק באבודים ואהבה וצרות אחרות, הימני שיחק בהירוז). חוץ מזה הייתי בטוחה שהבחור מהירוז שיחק את גמביט בסרטים של אקסמן. מסתבר שיש שחקן נוסף מהפס ייצור הזה (שני מימין) (imdb אומר שהוא שיחק גם באורות ליל שישי, סדרה שאני יודעת שהיא קיימת אבל אף פעם לא ראיתי)







וכמובן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה