יום שלישי, 15 במרץ 2011

קודם כל גם אני אוהבת אוהבת אוהבת את נינט,
למרבה הצער אני מתחילה להרגיש שהיא קצת עשתה סיבוב של כמעט 360 מעלות, דילגה בקלילות מעל אליוט וג'ף (אבל למה?) וחזרה ליהודים פינת אביב גפן עם הצעקות והפוזה.

אני מכירה את הגרסה הזאת, נראה לי שהיא שרה אותה בכל הופעה, נורא קיוויתי שהיא התחילה לעשות מבטא כי הצרפתית נשמעת נורא מוזר על מבטא ישראלי.

אני מחכה ליום, שהולך ומתקרב, שלאנשים שמצפים שהיא תחזור לתק' כוכב נולד ימאס ממנה סופית,
והיא תפסיק להרגיש את תיק הציפיות והתדמיות על הגב שלה. ותחזור לשיר טוב ונקי, בלי ההצגות מסביב.
בתקווה שעד אז היא תמצא את עצמה שוב באיזור הפולק-רוק.
כרגע היא עדיין במרד ועדיין בונה את עצמה ועדיין יש יותר מידי אנשים עם אינטרסים מסביבה, אז הכל נורא מנופח ומחוץ לפרופורציה.

ואם כבר, את זה אני יותר אוהבת, למרות הטו מאץ' דרמה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה