יום חמישי, 24 בפברואר 2011

ברור! גם אני TEAM בלייר.
למרות שבדילמה בין צבעוניות מתפרצת במראה הגודי-גירל לעומת קז'ואל סטריט מונוכרמטי אני נאלצת לבחור, כרגיל, באופציית הגם וגם. מזל שהמציאות יותר מעניינת.
אגב נראה לי שהשמלה האהובה עלי היא החומה עם הסרט, נמצאת בקולאג' שלי מצד שמאל למעלה.

מחר אני בשעה טובה אסיים את פרוייקט השמלה החדש, ואם אני אזכור לקנות חוט תפירה בצבע חרדל, אז גם את החגורה. ואז אכין פוסט משמח על כל הדברים שתפרתי השבוע + כמה דברים שלבשתי בשבועיים האחרונים + כמה דברים שנאספו (השמלה של פלורנס בגראמי!! למה אני היחידה שחושבת שהיא מהממת?)

סוף סוף מצאתי אתר שיעדכן אותי בתאריכי הופעת של אומנים שאני אוהבת. במרץ יש את בל וסבסטיאן, מארק רונסון וMGMT, אבל נראה לי שכולם די סולד אאוט וגם נראה לי שאני אשמור את כספי להופעות של זמרים שאני עוד יותר אוהבת.

לילה טוב!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה