יום ראשון, 13 בפברואר 2011

גם אני תמיד מחפשת אותנו בכל זוג תאומים אחר.

וסוף סוף אני מתפנה לפוסט על ההופעה של סיה.
קיוויתי שעד עכשיו יעלו עוד קליפים של ההופעה, במיוחד של הקטעים בין השירים שהיו כיפיים במיוחד. זה התחיל ב-"ערב טוב, אני מצטערת אם אני הולכת להתבלבל במילים של השירים, יש כאן כ"כ הרבה משפחה, חברים וסטוצים בקהל היום. כן אני מדברת עליך אניטה, את הסיבה ששכחתי את המילים בשיר הראשון."
והמשיך בד"שים לכל פרצוף מוכר בקהל, נסיונות לסדר טלפונים לנגנים הרווקים שלה ואז לסדרנים ותגובה לכל מילה שנזרקה בקהל והמון צחקוקים.  
אבל כל מה שמצאתי נכון לעכשיו הם שני וידיאואים באיכות לא משהו:



הגעתי למסקנה שסיה היא מה שליידי גאגא יכלה להיות אם מישל גונדרי היה הסטייליסט שלה (והיה לה קול מדהים, מיותר לציין שהתמוגגתי כל פעם שהיא פתחה את הפה, חבל רק שלא היו עוד שירים מהדיסקים הקודמים ).
היא עלתה לבמה צבועה כולה בשחור עם חצאית טוטו ורודה ענקית, ולוח קרטון שחור בתור רקע ולהדרן היא החליפה אותו בשני רובי בועות ענקיים.














תמונות באיכות טובה מההופעה: כאן וכאן.
וככה היא נראתה בסיבוב ההופעות הזה, מחוץ לאוז:











ובסיבוב הקודם:






































ובכלל:















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה