יום ראשון, 16 בינואר 2011

(אוף הבלוג הטיפש לא שמר את כל התגובה האחרונה שלי שהחלטתי להפוך לפוסט כדי לצרף תמונות).
מחכה לראות את הקניות והנעליים החדשות! ואם אפשר חתלתול שמתפלש בהם גם.
מאז שגיליתי את האופ-שופים, השתנו חיי האופנתיים לגמרי.
נראה לי שחוץ מהשורטס, חזיות, לקים, גרביונים וחגורות, לא קניתי בחנות רגילה כבר כמעט שנה.
זה גורם לטעם האופנתי שלי להתפתח למקומות מאוד מעניינים, אני חושבת שגם זה שאני באוז משפיע על זה. והצורה שאני מתלבשת כ"כ השתנתה בשנתיים האחרונות, אולי אני סתם מתבגרת.. וגם זה שאני הרבה יותר חשופה לאופנה.
כפועל יוצא משמח, רוב הדברים שאני קונה עולים בסביבות ה$2-15 (ועוד נתרמים לנזקקים). מה שמאפשר לי לקנות בלי להתלבט יותר מידי, כשאני מוצאת משהו שאני אוהבת (וכשמוצאים משהו שהוא גם יפה, גם מיוחד וגם במידה שלך באופ-שופ, זה קצת מרגיש כאילו נועדתם אחד לשני) בסבב החנויות שאני עושה, בערך פעם בשבועיים-שלושה. זה נשמע כאילו אני קונה המון, אבל לרוב אני לא מוצאת משהו לטעמי או במידה שלי.

זאת השמלה שדיברתי עליה אתמול:
























וזה מה שלבשתי היום:








































הבד השני הכי אהוב עלי- פוליאסטר במרקם של זמש קטיפתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה