יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

מה שהעם רוצה, העם יקבל:




















הפרח הוא אלתור של הערב האחרון, כבר הכנתי קשת לשמלה אחרת, אבל בסוף קניתי את השמלה הזאת והחלטתי ללכת איתה.
אני כבר לגמרי מאוהבת בה. לא ממש תכננתי לקנות שמלה חדשה, אבל בסבב חנויות אופ שופ שעשיתי ביום שני (זה המקום היחיד שעדיין אפשר למצוא בו מגפיים, ולי נמאס ללכת עם אגמים בגרביים כל פעם שיורד גשם), ובחנות של הרד קרוס ראיתי אותה עושה לי עיניים על אחת הבובות תצוגה, חדשה עם הטיקטים והכל, וכמובן שתווית של 100% משי, היא משהו שמאוד מאוד קשה לי להתנגד אליו, כבר שמדדתי אותה, לא הייתי בטוחה לגבי עד כמה הגזרה מחמיאה לי, אבל כבר הייתי חצי מאוהבת בה. ובבית אחרי קיצור של הכתפיות והוספת חגורה היא כבר ממש עבדה, יש בה משהו אלגנטי ואורבני שיק כזה (שהיה מתחזק על בחורה עם גזרה ישרה שתוכל ללכת איתה בלי חגורה) והבד נראה נפלא בתנועה. ויתרון קטן נוסף- היא מתייבשת ממש מהר, מה שהיה מבורך הגשמים של אתמול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה