יום שבת, 23 באוקטובר 2010

הו, הזדמנות מושלמת לשלוף את ז'אן ז'אק דה משהו (Jean-Charles de Castelbajac הייתי קרובה). הוא נפלא למרות שהתצוגות שלו עובדות קצת כמו פרוייקט מסלול ומחוייבות להצמד לכללים הבאים: בכל עונה מוגרל סרט מצוייר אחד, רפרנט תרבות פופ אחד, טרנד אופנתי, בד לא קשור ולפחות פריט אחד חייב להיות שמלת מיני בקו ישר.לדוגמא אנימל מהחבובות/אנדי ורהול/פייטים/פרווה או במבי/רקמה של סבתות/צבאי/עור. 













































ואגב, תורידי את TinEye, הוא מעולה לחיפוש תמונות, פשוט מתקינים ואז את לוחצת על מקש ימני על התמונה שאת רוצה ונותנת לו לחפש. זאת למשל ההפקה שהעלת.

אולי זאת השעה, אבל אין לי מושג מה אומר לי הסרטן.

זוכרת שאמרתי לך שאני מתכננת פרוייקט שיפוץ נעלים? אז לנעליים עוד לא הגעתי, אבל אני פשוט מתה על החומר הזה, והתחלתי להכין ממנו תכשיטים, אם אני אזכור לקחת את המצלמה אני אצלם לך מהשוק.
 
סוף סוף קניתי אקדח דבק חם ואני מאוהבת בו, הוא כ"כ מקל לי על החיים.

יאללה אני הולכת לישון, יש לי שוק מחר.

נשיקות!

תגובה 1:

  1. בהצלחה! אני מקווה שתחזרי עם ידיים ריקות והמון כסף בכיסים.
    וגם - מה רק לי רגלי סרטני מזכירים לי את ימי ילדותינו בחוף הבונים???

    השבמחק