יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

היום, במסגרת ההשראה שקיבלתי מבלוגים אחרים, ובעיקר במסגרת זה שהארון שלי נראה מבולגן ועמוס, למרות שאני רוב הזמן מרגישה שאין לי מה ללבוש, עשיתי ניקיון וסידור מחדש, כצעד ראשון לסוג של דיאטת בגדים.
אני לא ממש חזקה בדיאטות ולא בא לי לחיות לפי אוסף של כללים, אז רק החלטתי להגדיר את המבצע כסוג של סדר עם קווים מנחים לעתיד.

אז קודם נפטרתי מכל המיותר שכלל:
1. בגדים שלא לבשתי בשנה האחרונה.
2. בגדים שנשארו עד עכשיו מכוח אהבתי למרות שהם ישנים ונראים ככה.
3. בגדים שנשארו עד עכשיו מכוח אהבתי למרות שהם לא מחמיאים לי.
היה דיי קל לעשות את זה בעיקר כי שיכנעתי את עצמי שכל בגד שאני זורקת בעצם מפנה מקום לבגד חדש.

סידרתי את כל מה שנשאר, התפעלתי מתחושת הקלילות שנהייתה בארון.

הכנתי תרשים של מראה הארון שלי כרגע:


עכשיו מה שנשאר זה לעשות רשימה של הקווים המנחים לעתיד: איזה בגדים אני צריכה ואין לי.
*מתוכם: איזה בגדים אין לי אבל גם אם יהיו אני לעולם לא אלבש למרות שאני אשכנע את עצמי שכן -אבל לא.
*כולל סיווגי משנה של: איזה גזרות אסור לי ללבוש לעולם (טריני וסוזנה קטנות מתרוצצות לי בראש), פנטזיות שטיבן להישאר כאלה (תמיד אני חולמת על מיליון אקססוריז, אבל כשזה מגיע ללבוש אותם זה תמיד נראה לי מוגזם בשבילי), טרנדים שאני לא אבין מה חשבתי לעצמי כשקניתי אותם, מה יילך עם מה שכבר יש לי בארון.

אני אחשוב על כל זה בזמן שאני הולכת לתלות כביסה/לשים עוד מכונה/לקפוץ לסופר, בינתיים כתבי לי מה דעתך...

2 תגובות:

  1. אני לא מאמינה בכל הדיאטת בגדים הזאת, זה נחמד כניסוי לשבוע, אבל מבאס ומסובך לטווח ארוך.
    אני נאלצתי לעשות את הסלקציה הפרטית שלי כשעברתי לכאן ובכל מקרה המגוון של הארון שלי מאוד השתנה בגלל שהלבוש והמזג אוויר כאן נורא שונים וכי מאז גילוי החנויות יד שנייה והמכונת תפירה, התחברתי יותר לסבתא-שיק החבוי בי..
    אני לובשת הרבה יותר שמלות וחצאיות וג'קטים על כל סוגיהם. יש לי חלוקה יותר ברורה בין בגדי יציאה לבגדי יום יום, אני מתלבשת הרבה יותר בשכבות, גם בקיץ. החורף כאן יותר קר וגשום והקיץ לא כל הזמן חם. והתחלתי לשלב אקססוריז, בעיקר תכשיטים וחגורות ואפילו מטפחות. אני חושבת שזה כי אני הרבה יותר חשופה לאופנה ויש לי יותר זמן לחשוב על מה שאני לובשת.
    יש לי יחסית בערך אותה כמות בגדים כמו שהייתה לי בארץ, אולי קצת יותר, או שזה סתם נראה לי כי הארון יותר קטן ורוב הבגדים בתלייה, אני לא בטוחה.
    וחוץ מאולי ג'ינס אחד שקטן עלי וכמה טי שרטים מתפוררים (שאני בכל זאת לובשת פעם בכמה זמן העיקר לא לזרוק) לא נראה לי שיש לי בגדים שאני בכלל לא לובשת. ולשמחתי כמעט כל הבגדים שקניתי בחצי שנה האחרונה עלו לי פחות מ-10 דולר (והרבה מהם 5 דולר או פחות).

    השבמחק
  2. בגדול אין שום פריט חדש שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, חוץ ממגפים בלי חורים בתחתית.
    אבל בשלישי הבא יש את המרוץ סוסים, ואני צריכה לראות כמה השמלה הורודה-סגולה המחמיאה שלי הרוסה ואם יש לי משהו אחר ללבוש. היא לא שרדה טוב את הכביסה האחרונה ויצאה משוספת, תפרתי אותה כמה שיכולתי, אבל אני צריכה לראות אם היא מספיקה למרוץ ואני צריכה להכין כובע.
    ברשימת הלא הכרחי אבל אם יקרוץ לי בחנות אופ-שופ, אז יש מצב- נעלי אוקספורד, חולצה מחוייטת לבנה/קרם/כחול רויאל, חולצה ארוכה כלשהיא בכחול כהה, מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה.

    השבמחק