יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

אוי מצחיקה לא דיברתי עליך..

וכשדיברתי על אלן דילון לא התכוונתי שהוא שיחק בעד כלות הנשימה, התכוונתי לזה בהקשר של סרט צרפתי ישן שראיתי רק בגלל השחקנית שבו, מה שאני מתכננת לעשות עם דילון כדי לראות אותו בלייב. "ראיתי" זה אולי מילה מוגזמת את רוב הסרט הרצתי ופשוט חיפשתי פריימים מוצלחים. אבל אולי אני אתן לו עוד צ'אנס.

פשוט מהממת הג'ין סברג הזאת, התסרוקת שלה חזרה להיות נורא אופנתית השנה ובצדק, אם לי היו הפנים (והשיער) לזה גם אני הייתי הייתי שוקלת לעשות.
זאת המחווה שעשיתי לה, מיה פארו ואידי סדוויק בפולי-משהו

7

אגב מיה פארו בהקשר של הפוסט הקודם:
עדיין נורא יפה בעיניי















אני עושה עכשיו בייביסיטר שעתיים כל יום על זוג תאומים בנים, לא זהים, בני עשר. ממש מעניין לראות את הדינמיקה ביניהם. 
ועוד משהו ממש מגניב, אחד מהם מכין גרסאות לואו-טק למשחקי מחשב שהוא משחק, ז"א זה הדרך שלו להמציא משחקים דימיוניים, אבל זה ממש מרתק לראות. 
היום למשל, הוא הכין גרסה למשחק שהוא משחק בשבוע האחרון במחשב, משהו עם פינגווינים מין משחק שאתה יכול לדבר עם משתתפים אחרים, לשחק בקווסטים ומיני משחקונים ולפתור חידות וכאלה, ועל כל יעד שאתה עומד בו  (למשל גלישה ואז אתה צריך לעשות מספר מסויים של תרגילי אקרובטיקה) אתה מקבל כמו מין מדליה בצורה של בול. אז היום הוא שיחק איתי בגרסה שהוא הכין לזה, הוא צייר על דפים כל מיני סוגי משימות והכין בולים עם ציורים קטנים עליהם וכל מיני צורות. משהו ממש מושקע, עם שלבים ותיחכום, שממש מחקה בהגיון ובצורה את המשחק מחשב, כולל כל התהליך שהוא כמו תהליך אישור של מחשב רק בעל פה ועל נייר. וכשהוא לא משחק במחשב, הוא משחק בזה. 
לא יודעת אם זה ממש ברור איך שהסברתי, אבל היה ממש מגניב לראות את זה וכל הזמן חשבתי שזה ממש יהיה מעולה לתעד את זה או לחקור את התהליך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה