יום שבת, 16 באוקטובר 2010

רשימת משאלות חדשה בקרוב, היום זה יישאב לי יותר מדיי זמן. בעיקר כי אני רוצה לעשות את זה ולא דברים אחרים שאני צריכה אבל לא רוצה לעשות. לפעמים אפילו לא צריך לחשוב על תירוצים הם באים מעצמם, וגונבים לי את כל היום.
בעודי במחשב והבית כלכך שקט, חשבתי שהוא בחדר שינה לומד, הרי הוא התעורר לפני איזה זמן, בא להגיד לי משהו והלך לשם, ויש לו מבחן שאסור להכשל בו מחר, כי אז לא נוכל לטוס לאוסטרליה בשל מועד ב' הארור. עברה שעה והלכתי לשים את הכוס בכיור ועל הדרך גם לשירותים, ומה אני רואה? החדר חשוך! פתחתי את הדלת בעדינות רק כדי לוודא הריגה ואכן - הצ'יפופ ישן. כבר הרגשתי טוב עם עצמי. בגלל שאני קמתי מוקדם (יחסית, יצאנו אתמול) ואני כבר כולי מול המחשב עובדת. אופססס... לסגור 3 בלוגים שאני קוראת במקביל ועוד אחד שאני כותבת ולעשות את עצמי כאילו המסמך וורד היה מולי כל הזמן. בקיצור, בחזרה לפסקה הראשונה.
(מושפעת מאוד מאוד מבלוג חדש שאני קוראת, הבלוגר הטיפש לא יודע לעשות קופי-פייסט, איזה ייאוש להקליד הכל עכשיו)
www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=brow

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה