יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

טוב, בהמשך לפוסט של אתמול (אתמול? שלשום? הימים שלי לאחרונה הם מסה בלתי ניתנת להפרדה), אני מציגה בפניך את אוסף הלקים שלי, הריהו:


1. כחול כהה, עם גוון קצת סגול, הוא מטאלי, אבל הוא דווקא נראה מאט כשהוא מתייבש, והוא אחד האהובים עליי.

2-5. הלקים המופלאים של "הכל בדולר", ומה מופלא בהם? דבר ראשון הם עולים 5 ש"ח. דבר שני יש להם מבחר גוונים מדהים ומזעזע (מדהים ומזעזע הם שתי מילות המפתח בבלוג הזה ולרוב גם ההגדרה למה אני מחפשת בלק). 2 הוא שחור חדש שעדיין לא ניסיתי. 3-4 כבר הופיעו פה בבלוג. 5 הוא הורוד הכי זוהר שלי, הבעיה שהצבע קצת נפרד והוא נראה עכשיו בבקבוק כמו 2 גוונים, עדיין לא ניסיתי לראות איך זה משפיע.

6-7. שני לקים שקניתי בשוק הכרמל, גם ב-5 ש"ח כל אחד. 6 הזהב הוא מין שמפניה, לא ממש זהובה, אלא עם גוון אפרפר והיא גם אחת האהובות עליי. 7 הוא אפור בהיר שרציתי מאז ראיתי אותו על אפריל בפרוייקט מסלול, וזה גוון ממש בהיר שנראה כמו בטון והוא מאוד מוצלח.

8-9. לקים שקניתי בזמנו באוסטרליה, הם שניהם קצת שקופים וצריך למרוח מיליון שכבות, שלמישהי כמוני שאין לה אף פעם סבלנות לחכות שהלק יתייבש זה אסון, אני כמעט ולא משתמשת בהם. רוצה?

10. גם לק שקנתי בזמנו באוסטרליה, זוכרת? כעשינו את הטיול עם עדי, התברר שהוא לק לפרנצ' = שקוף, אבל עם גוון מאוד בהיר של ורוד, מזמן לא ניסיתי אותו, יש סיכוי שהוא יגיח לקמבאק בקרוב. תלוי אם הציפורניים שלי יהיו יפות מספיק ללק שקוף, בכלל תכיפות מריחת הלק שלה, תלויה באם התנהגתי יפה לציפרוניים שלי או לא. לפעמים אני נותנת לעצמי תמריצים כמו - אני אמרח לק רק כשאני אצליח לגדל קצת את הציפורניים, ואז יכולים לעבור שבועות בלי לק.

11. הלק של לקה = לק החתונה שלי, בעיניי הוא גוון מדהים ואני מתכוונת לחזור אליו בקרוב.

12+15. אותו לק (לא שמתי לב כשצילמתי), גם אם זה לא נראה ככה בתמונה. זה גוון אדום-אדום, והוא מוצלח מאוד. אחד מהם ישן יותר ויפגוש את הפח בקרוב, השני הוא מחליפו בתפקיד.

13-14. בשניהם מזמן לא השתמשתי ועכשיו כשאני רואה אותם אני קצת מתגעגעת. היה לי כזה התקף של כחולים/מטאליים (אני קוראת להם צבעי אוטו, כי הם מזכירים לי גוונים של מכוניות, בכלל מדי פעם עוברת מכונית ברחוב ואז אני חושבת - אני צריכה צבע כ -ז-ה) אבל, בזמן האחרון קצת בא לי משהו נשי ועדין. אם אני זוכרת נכון שניהם קצת שקופים וצריך למרוח מהם כמה שכבות, אבל אני אבדוק את זה שוב בקרוב.

16. בורדו, שומדבר מיוחד, נחמד לחורף כי יש לו גוון כהה, כמעט שחור.

17. היה אמור להיות ורוד שוקינג, בפועל מין אדום-ורוד, לא מאוד מרגש, אבל הלק ממש טוב ונוח, אז לפעמים אני משתמשת בו בכל זאת (הכוונה בורוד שוקינג היא לורוד שהוא ורוד מאוד ורווי מאוד, לא בהכרח ורוד זוהר כמו 5).

18-19. הלקים שקנתי בתאילנד לפני מיליון שנה, אני מתה על שניהם ועדיין משתמשת בהם הרבה, למרות שהם כבר דיי סמיכים. 18 הוןא סגול ולא בורדו כמו שיצא בתמונה והוא מדהים, כמעט שחור, מטאלי ומיוחד. וכמו 19 אני מניחה שאני אמצא בקלות, אבל הוא אהוב עליי מאוד, בעיקר לציפורני הרגליים. זאת למרות שלרוב אני מתאימה ידיים-רגליים, יש לי לפעמים ימים שבא לי גיוון ביניהם, עוד לא החלטתי אם זה יפה או לא.

20. בורדו, קצת יותר בהיר מ-16, שוב לא משהו מיוחד, פשוט גוון שאני תמיד חוזרת אליו (גם ורוד שוקינג ואדום).

21-22. שני נסיונות לורוד שוקינג, 22 יותר מוצלח, אבל הוא כבר ישן, גמור וסמיך, 21 היה יותר מוצלח אם הוא היה יותר זוהר, הוא לא מספיק רווי בעיניי.

זהו בינתיים, ולמרות שיש לי שם לק אחד שעוד לא ניסיתי, אני כבר זוממת על הלקים הבאים...וזאת ה-WISH LIST שלי, עשרת הצבעים הבאים באוסף שלי (כל התמונות מהאתר של מה בבקבוק (נרשמה התמכרות קלה) ועוד בלוג של לקים של מישהי בשם תולי):

נורא בא לי ירוק כהה/יער/רעל בזמן האחרון (גם מעיל בצבע כזה, אגב), זה הראשון.

זה השני. הירוק הכהה בלי הגליטרים כמובן

בטח העולם מתחלק לאלה שיחשבו שהוא מזעזע לאלה שיחשבו שהוא מהמם. אני? מהמם מהמם מהממממם


צבע בית חולים, פעם צבע כזה באמת היה עושה אותי חולה. אבל יש לו קטע, ובזמן האחרון אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מסמפטת את גווני המנטה למיניהם

כבר מזמן רציתי כחול כהה, שהוא לא מאט

לא חייב להיות של ESSIE דווקא, כל לק בגוון הזה

בכלל לא דומה לכסף שיש לי, שהוא יותר מטאלי. אני מאוהבת במראה הסאטן שלו, ובברק העמום הזה

לק בצבע מרגניות. לא יודעת מתי הפעם האחרונה שראיתי מרגנית והאם אדע לזהות כזאת אם אראה אחת, אולי רק בסרט מצוייר. אבל זה מה שעולה לי בראש כל פעם שאני רואה את הצבע הזה.

בתקווה למצוא גרסה שלו שהיא סגול טיפה יותר כהה ועדיין ניאונית

מדהים, מדהים, מדהים מתה על הגימור סאטן שלו, אני מקווה שאפשר להשיג אותו בסופר פארם, אני רוצה בדיוק כזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה