יום שישי, 15 באוקטובר 2010

אוי עשית לי חשק גם, אני אוהבת רשימות!

אני נצמדת לקטגוריות שלך:
1. נעלי עקב: 

של דולצ'ה וגוואנה, נראה כאילו מעצב מוצר משנות החמישים תכנן אותן
2. עקב קיטן: הקטגוריה אוחדה עם מגפונים. למרות שכשאני באה לבחור נעליים זה פלוס מינוס הגובה המועדף עלי, כשאני צריכה לתכן רשימת חלומות, קשה לי למצוא משהו שגורם לי להתאהב בו ממש.

3. נעלי סירה:
מתנצלת על התמונה המטושטשת, זה מאיביי

4. סנדלים עם עקב:
















5. ארטיסטיות:
עדיין לא התגברתי על התצוגה האחרונה של אלכס מקווין, אבל כמובן, שאם במקרה אין את המידה שלי, כמעט כל זוג מעונות קודמות יעבוד גם


















6. מגפיים, אוי קטגוריה רלוונטית במיוחד, כל המגפיים של קרועות ומחוררות, ואחרי כמה ימים חמים החורף שוב חזר, ברגעים אלו משתוללת סופה של פחות מ-10 מעלות בחוץ, ולחשוב שרק לפני יומיים היו 26 מעלות






















7.מגפונים:


















אני לא באמת רוצה אותן, אבל הן מגניבות




















8. (על תקן מארק ג'ייקוב) אוקספורד, לא עדיין לא מיציתי, למרות שברגע שזה התחיל להיות פופולארי, כמובן שקצת ירד לי מזה:
אלה של מיו מיו, אבל כל זיוף יתקבל בברכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה