יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

היי דידס,

* זאת השמלה שדיברתי עליה, חוץ מצבע, כפתורים ובד מקסימים, 
אני גם סופר מרוצה ממנה כי היא תוצרת בית (בטח של איזה זקנה מוכשרת), וגם כי התיקונים שעשיתי לה (אורך והצרה) יצאו ממש טוב:






























* וכמה מהתמונות האקראיות והמוצלחות משיטוטי ברשת אתמול:




 







































































* את הצלם הברזילאי שבכלל חיפשתי לפוסט של אתמול, אני כבר אוסיף בפוסט משל עצמו


* צודקת בקשר לתמונה של תמר, תוקן.


* עזבי אותך מגוסיפ גירל,
האם התחלת לראות כבר community?

אגב, גוסיפ גירל, זאת הייתה ההשראה הראשונית שלי לעיצוב שיער לחתונה שלך(מינוס השרשרת ועם הרבה פחות שיער), אבל יוסי העדיף לעשות משהו אחר..



















וזאת תסרוקת שאני שואפת להצליח לעשות, אני לגמרי בקטע של צמות..






















מהבלוג ההורס של ויקטוריה, שגם לה יש אחות תאומה שקופצת להופעות אורח.


* שיר היום: 
היה בכתוביות של הפרק האחרון של הפמלייה, שיר של ג'ניס שאני לא מכירה:





יו, הפוסט שאינו נגמר, שמישהו יפסיק את הרצף האסוצייטיבי שלי.

xoxo 
  חן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה